• zip

    Hårdrock och Metal

    Välkomna med tips och tankar och musiken är egentligen allt utom det som snurrar på mix/rix.
    finns de någon bra ny grupp som jag missat?

  • Svar på tråden Hårdrock och Metal
  • Benganfans

    Just nu går messugah och in flames mycket här hemma. eller det gjorde... nu får jag inte spela så högt längre=)

  • Jagge

    Maiden och B-Sabbath AC-DC går för runt hemma, jag kanske borde börja se mig om efter nytt material jag med
    Har varit och snokat på Sepultura, Manson, Limp Bizkit etc, men jag rasar alltid tillbaka till de gamla trotjänarna igen ..

  • Valle

    Här är en till som e en 'gammal' hårdrockare... När jag va på Maiden i scandinavium den 20 nov sa Bruce att de kommer till Ullevi sommaren 2008!!! och de skall köra låtar från 80-talet.... cooooooolt..

  • Johbe

    The Project Hate, Keep of Kalessin, Dissection går för fullt just nu.

  • zip

    jagge

    du kan lyssna på rhino bucket och abcd, låter som acdc och är i mitt tycke nästan lika bra

  • Agaton sa

    Lamb of god, snurrar här hemma super grupp som va någon anledning blivit underskattade av alla ? Var i måndags kväll på en konsert som överraska possetivt nämligen SATYRICON de gamla döds metal rävarna var faktiskt jävligt bra, gick dit utan förväntnigar så har faktiskt fixat alla deras skivor sen dess, såg dessutom deras video på plektrum på z-tv igår där för övrigt Lamb of gods nya video också visades trevligt program synd bara att det flyttas till 24.00 som vanligt diskrimineras vi hård rockare

  • Jagge

    Tjenare Zip. AB-CD har jag nån skiva med. Men Rhino Bucket måste jag kolla upp, tack för tipset.

    /J

Svar på tråden Hårdrock och Metal