• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Snakeheart

    Tinzzz: Ååh! Nyss fått veta om den där flytten?? Här e folk mest sura på oss för att vi flyttar.. pust!

    Annars haft en rätt fin dag.. var ute hela förmiddagen o lekte med Jeremy medan Mirielle låg i vagnen o filosoferade mest.. Å sen har vi varit hemma o tagit det lugnt.. Både Jojje o jag har fått färg.. Smörjde in oss noga dock ju..

  • Tinzu

    Snakeheart: jag fick reda på det just när hon hade fått lägenheten och det var för typ 2 månader sen
    snart flyttar hon hit! och vi ska starta en duo då hon kan spela gitarr och sjunga jag kan bara sjunga så jag suger
    men vi ska jobba hårt! som fan! så hoppas vi blir så kända att till och med du får höra talas om oss asg!

    vad mysigt att vara ute här är det mest kallt så man har inte så stor lust att gå ut.. men nu har jag börjat ta promenader då jag ska ned i vikt

  • Snakeheart

    Tinzu: Hahah!! Jag kan också "bara sjunga", men är bra på det iaf.. Å spela rytminstrument iofs..
    Vill också hålla på med musik ju, men har ingen o samarbeta med just nue.. *grymt avis*

    Åååh.. här e det supervarmt nu.. Riktig sommar. Får hoppas Ni får d med snart då.. Promenera mer bör även jag, känner jag!! Int för någon vikts skull då den försvinner snabbt då man helammar (oftast).. å min e nere igen.. men för att må bättre osv..

  • Tinzu

    haha men egentligen så är det inte ett "bara" då det är en super bra egenskap att kunna sjunga!
    speciellt om man kan göra det bra
    du vet ingen som kan spela gitarr eller piano?

    åh vad fuskigt! skicka lite sol hit upp

  • astri

    Fan vad jag hatar räkor!
    JAg har stått i tre timmar och skalat de djävlarna. Det verkar inte minska det minsta - det enda som ökar är de svarta tusentals ögon som stirrar på min från vasken

  • Snakeheart

    Tinzzz: Åh.. min syster kan spela piano.. Hon som fyller 15 i år.. o vi vill samarbeta musikaliskt, men hon har ju även massa skola o så. Men det vore iaf verkligen något! Hon är begåvad o om hon bara tränar kan det säkert bli nåt även där.. Annars är hennes största talang skådespel.. typ.. fast hon är iofs mångsidigt begåvad, den lilla "skiten"

    Astri: Skickar lite styrkekramar o hoppas d hjälper iaf lite..

  • Tinzu

    Snakeheart: ah vad kul! men då kan du nog slå ihop dig med henne
    man kan ju göra vad som helst på fritiden
    skådespel är ju så jävla kul! älskar det

    vet du vad? när jag var 14 år så lyckades jag lura i min kompis kompisar att jag hade implantat för jag hade redan då så stora tuttar
    dom trodde mig i en hel vecka och hade spridit rykten om det..
    sen så avslöjade jag och dumförklarade "jag är för fan bara 14 år!"
    och dom gick iväg med svansen mellan bena

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?