• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Jackass no 1

    astri: Imponerande!!


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass no 1

    Annars är allt väl?? Regnar det hos dig?


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Hur har ni det? Vädret?

    När vi for idag så regnade det men sen vid Kalix blev det finfint väder... och det följde med ändå tillbaka till Piteå.

  • Jackass no 1

    Vi har det bra. Haft besök av min kompis idag. hon åkte precis hem. Här har det regnat precis hela dagen och regnar än .


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Joda, annars är allt prima ballerina. Enda smolket i glädjebägaren är all disk som jag måste ta itu med och sista finslipningen vid skolarbetet... Men det ska väl snart vara avklarat
    Och så måste jag skriva jobbsökningar... men vad 17 har man med i såna?

  • astri
    Jackass no 1 skrev 2007-06-27 18:39:21 följande:
    Vi har det bra. Haft besök av min kompis idag. hon åkte precis hem. Här har det regnat precis hela dagen och regnar än .
    Vad trevligt med besök Jag vet inte om jag tycker att jag har besök för sällan eller alldeles lagom ofta Är inte så där mega-social egentligen...
  • Jackass no 1

    I en CV så skriver du ju vad du jobbat med och utbildningar du har med den senaste först, dvs din senaste anställning först.

    I det personliga brevet så skriver man ju lite kort om sig själv och saker som är positiva och som utmärker dig som bästa kandidat till jobbet typ. Inte skriva om fritidsintressen och sånt.


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Hmmmm, jag tror ju inte att jag är en bra kandidat för jobbet... jag tyckte bara att det lät intressant. :-/ Nå, jag får skrapa ihop nåt å se vad som händer...

  • Jackass no 1

    Det behöver ju inte dom vet att du tycker så, men du ska ju framställa dig så, att du är superbra och att du är jätteintresserad.


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?