• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri

    Ok. Men jag suger när det gäller att "snacka upp sig själv". :-P Jag får väl utvecklas eftersom, jag har nämnligen hittat sex jobb som skulle kunna funka med barnen och utan bil.

  • Jackass no 1

    Du får gärna skriva och maila brevet till mig, så kan jag läsa om du vill?


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Åh, skulle du vilja det?
    Jag ska knåpa ihop nåt ikväll när lilla huliganen somnat och så postar jag det sen.

    *suuuuuuuuuuuuuuuck* Nu måste jag släpa mig till disken och ta hand om den.... har typ inga tallrikar att äta på och jag hade hoppats på en sen middag nån gång idag :-P

  • Jackass no 1

    Aboslut! skicka på, så läser jag och kommenterar .  Ha så skoj med disken . Jag har en liten hög själv att ta hand om . BLÄ!!


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Nu har jag bestämt mig!
    Jag ska göra en till tatuering. Ett par "onda" ögon i nacken

    Jag har varit velig iom att jag är så förb*** allergisk, men om jag skulle reagera på bläcket så skulle jag ju redan reagera på den jag har. Visst? *Håll med mig nu *

  • Jackass no 1

    *håller med astri*


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Det är väl vad varje mamma behöver - ögon i nacken, speciellt nu när sonen börjar bli tonåring...
    Jag vet vad jag gjorde och jag vet vad hans pappa gjorde - bådar inte allt för bra i vissa avseenden

  • Jackass no 1

    astri: Håll dig till dom färger som du redan har och undvik nya är mitt förslag .


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Aa. Har tänkt dem svarta med. Nu är jag bara lite nervös - tänk om det gör jätteont? Fundersam Eller om det blir som för en ytlig bekanting - svimmade och drog med sig hela tatuerarens kit på vägen ner

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?