• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Jackass no 1

    astri: tala om att du svimmar lätt innan tatueraren ens börjar?


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass no 1

    Dags o sova, då My håller på att få tänder och vaknar titt som tätt nätterna igenom. Sov så gott. Pöss!


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Nej nej nej, jag svimmar inte lätt. De två enda gångerna som jag har svimmat var när jag cyklade på en isfläck och ramalde med skallen först i asfalten och andra gången var när jag körde ner min styvpappas packmoppe i ett djupt dike. Hamnade under packisen och rände hakan i styret. Jäklar vilket jack jag fick under hakan efter det. Men de på akuten klistrade igen det så fint att det bara blev ett 1*0.5 cm stort ärr

    Men TÄNK OM jag skulle göra det... Om det gör så fasansfullt ont att man skulle tippa över :-P

  • Jackass no 1

    astri: Jag tror inte du svimmar


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Ja det beror på Snakeheart.... Gör jag den hemma i Piteå så är det ganska lång väntetid. Sen finns det en i Älvsbyn som har ganska bra med tider tydligen och de i Luleå säger att de har typ två veckors...
    Så jag ska kolla runt vilka som verkar bäst.

  • Jackass no 1

    astri: Vilka priser är det på tatueringar???


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Hmmm, är inte riktigt säker. Den jag har nu är 10*5 cm kanske och kostade då 900:-... skulle väl tro att den idag skulle kosta nån enstaka hundring mer.
    Jag såg en som var svart och i samma storlek som jag tänkte mig vardera öga ungefär och den skulle kosta 500:-

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?