• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Tinzu

    det är sant! beror på när man blir gravid

    och det kan man ju inte alltid pricka in

    jag var till af idag och tanten som jag pratade med där, gjorde handlingsplan, sade att jag borde gå till soc

  • astri

    Varför skulle du göra det enligt henne?

    Brrr. Jag ska till af på torsdag... Jag söker ju redan alla tillgängliga jobb, men jag ska be om hjälp att skriva ett bättre personligt brev
    Mitt suger! :-/

  • astri
    Tinzu skrev 2007-07-03 21:49:25 följande:
    jag hälsar grattis åt Fredrik för jag blev mest besviken på mig själv haha! hmm.. undra hur många ungar man hinner klämma fram?
    Det är lite lustigt - även om man inte riktigt vill att det ska vara plus så vill man det ändå... Fundersam
  • Tinzu

    astri: jo precis.. det är just så Fredrik känner

    jag skulle gå till soc enligt henne för att jag har ingen inkomst och jag har panikångest varje dag för att Fredrik måste betala allt och jag har skuldkänslor för det..
    så hon tyckte jag skulle gå dit och få lite ekonomiskt stöd, och dom kan nog
    fixa en praktik plats snabbare än af kan, då dom kommer att fixa åt mig mest troligt
    när det är september.. när man går på soc så kan man få praktik plats när som helst..
    men jag känner att det faktiskt finns folk som är mer behövande av det än vad jag är..
    men hon tyckte jag var behövande

  • astri

    Alltså - hur bra är inte Men in trees?!

    Tinzu:
    Det är ju alltid värt ett besök (försök).

  • Jackass no 1

    astri: Waz up???


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Hm.
    Jag är på besök i landet Kaos. Städar döttrarnas rum - tanken var att de skulle hjälpa till men när jag fick mitt andra psykbryt kom jag fram till att det nog var bäst om de såg på teve.
    Trodde ändå att det skulle vara en relativt snabb sak att göra, men jag håller på än :-/

    Själv?

  • Jackass no 1

    Oj det låter jobbigt. Själv har jag haft en lugn dag och ikväll har jag lekt med My, torkat kräk, natta My och käkat pizza. Helt okej faktiskt . Imorgon ska vi till BVC för vaccination, vägning och mätning. Spännande!


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

    Låter som en super-fin dag
    Vi fuskade också idag med att äta pizza för jag har fortfarande inte diskat färdigt. :-/ Man börjar, lagar middag och vips har man mer än vad man hade innan. Men imorrn måste jag ta itu med det för jag är övertygad om att det kommer dyka upp ett troll ut vasken annars

    Ååå, vägning o mätning är alltid lika kul

    Det är nåt jag alltid såg framemot tills jag stod där. Konstigt nog så har jag inte fått gnäll kring Siris viktkurva Fundersam. Hennes bvc-tant säger bara: Jaaa, hon har ju inte gått upp så värst mycket, men då är hon ju så rörlig.
    Det värsta var ju när jag satt där och en tant började prata med oss kring bebisar och Siri då och BVC-TANTEN svarade

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?