• My 2

    Moderatortråden

    Hejsan alla FL-medlemmar

    Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

    I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

    Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

    Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

    /Moderator

  • Svar på tråden Moderatortråden
  • Shaymin

    Glöm min fråga! Jag hittade svaret i ett tidigare inlägg!

  • dorothea

    MuminMy
    Tack för ditt svar.
    Ja det klart att det kan lätta upp. Det förstår jag.
    Men med tidigare inlägg i denna tråd, så förstår jag inte syftet. Om man vill väcka tråden till liv, så tycker jag att ditt alternativ var bra mycket bättre.
    Här har väl knappast varit några sura miner? Jag tycker nog att alla har diskuterat lugnt och sansat samt seriöst, utan att någon behöver komma med kottar. Som sagt jag är nog tråkig som inte uppskattar det.

  • My 2

    Alla är vi olika och tur är väl det
    För mig är alla sätt bra utom de dåliga och de glömmer vi

  • giz

    (") (")

    *kastar lite kottar ¤¤¤¤¤¤ (ehh jaja använd fantasin så kan det va kottar )*

  • Majälva

    dorothea,
    ja, gör det - själv har jag förstått att uppskatta dessa kottar mer och mer, i synnerhet som det mellan kottkastningarna kan slinka in några riktigt kloka trollkommentarer också!

  • dorothea

    Nu är det ju så att de förekommit i trådar av allvarligare karaktär än här. I det fallet så uppfattade jag det som ignorering av TS. typ talk to the hand, cuse the face ain´t listening.
    För övrigt lägger jag ned kottkriget, eftersom jag inte tänker nämna vilken tråd det handlar om. Då lär väl debatten blossa upp igen.

    Så tack för mig och fortsätt ni med kottkriget. Jag skall försöka ignorera när de kommer vinande

  • Majälva

    Ok, dorothea,
    jag har inte kikat i dessa trådar. Jag håller med om att man ska försöka respektera varandra, och den sortens budskap ("talk to the hand" = "vem bryr sig, nu ska vi lattja") i en seriös tråd är ju varken trevligt eller humoristiskt.

  • My 2

    Inga fler frågor till moderatorn? Passa på nu, om en timme stänger i alla fall den här moderatorn lådan

Svar på tråden Moderatortråden