• Bonusmårten

    Football Manager

    någon som lirar FM och är riktigt insatt?? söker någon att diskutera och frossa i spelet!!
    så skriv några rader, skynda för fan!! =)

  • Svar på tråden Football Manager
  • fredrik82

    haha, nu var jag allt lite fjantig..
    Shit Mårten, du har mycket att läsa när du vaknar....

  • fredrik82

    Teduas.. sovdags nu. brakar ihop snart, men spelar nog klart säsong två imorgon..
    Ha dt gott!

  • Teduas

    min serie är oxå jämn 1 vinst och jag är 8 men just nu ligger jag 19 ....börjar snart slita av mig håret :(

  • Teduas

    hur är det möjhligt att forsell som inte spelat en enda minut går upp från 12 miljoner till 36?

  • fredrik82

    En 11 plats slutade jag på. åkte ut tidigt i alla cuper, Euro Vase blir nästa triumf för oss. kanske vi kan ta oss till UEFA Cupen via den.
    Ser fram emot nästa säsong, tror det kommer gå riktigt bra för oss. Det enda jag saknar är en grym mittback och en anfallare av klass. Det enda jag har är Jerome.

  • Teduas

    11 är ju en ok placering själv hinner jag nog ej färdigt idag då vi skall få besök och en jäkla massa saker skall fixas, men jag har ju hela dan imorgon förhoppningsvis på mig :D

    jasså jerome håller ej längre? "sa ju att han var kass till dig innan"

    hur går det för dig mårten?

  • Teduas

    oj läste fel du tycker han e bra, men vem har du haft brevid om man får fråga?

  • fredrik82

    Haha, ja bredvid Jerome har jag aningen Forssell eller värdelösa inlånade Ben Sahar från Chelsie. men Jerome gör verkligen jobbet för mig, han gör MÅNGA mål..

  • Teduas

    fan har ej hunnit spelaklart då lilltjejen har 39.5 graders feber :( men förhoppningsvis blir jag klar imorgon :D

    hur går det för dig mårten?

    och för dig fredrik?

Svar på tråden Football Manager