• saga o kevin

    Frågor Ang Photoshop del 4

    Här har vi tråden som vi ställer frågor i för Photoshop och även PSP


    Jag vill bara påminna om att det inte är tillåtet att diskutera hur man laddar ner upphovsrättsskyddat material på FL. Alla såna inlägg kommer att plockas bort och medlemmen tilldelas en varning.

    här kommer lite photoshop sidor som man kan kika i
    www.webdesignskolan.com/

    photoshoptips.devello.se/default.asp


    www.moderskeppet.se/
  • Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 4
  • Lilo84
    Line80 skrev 2007-07-11 20:57:09 följande:
    måste man starta om datorn när man installerat topaz? har förstått att det ska ligga under filter sen, men vart? har den sv versionen av CS
    Du får nog starta om PS iaf!
    Blev mamma till underbara Olivia - 070325
  • Line80
    Lilo84 skrev 2007-07-11 21:03:32 följande:
    Du får nog starta om PS iaf!
    nej jag har inte fått in det va jag vet? och startat om PS har jag gjort.. hjälp mej hur gör jag?
  • Lilo84

    När du installerar filen så ska du lägga den i program/adobe/photoshop/plug-inprogram/filter då ska det dyka upp i filter fliken!


    Blev mamma till underbara Olivia - 070325
  • Line80
    Lilo84 skrev 2007-07-11 21:06:10 följande:
    När du installerar filen så ska du lägga den i program/adobe/photoshop/plug-inprogram/filter då ska det dyka upp i filter fliken!
    ok tack.. men vart ska den ligga sen?? sorry för alla frågor men jag känner mej helt lost just nu annars brukar jag inte ha problem när jag väl vet hur man gör.
  • Lilo84

    Så här ser det ut i mitt PS iaf!


    Blev mamma till underbara Olivia - 070325
  • Shorona

    Dålig på engelska... men Topaz-länken, villken av dem är det man ska ladda ner av alla??


    Stolt mamma till Nicke-lilltroll! 061103
  • Lilo84
    Shorona skrev 2007-07-11 21:31:52 följande:
    Dålig på engelska... men Topaz-länken, villken av dem är det man ska ladda ner av alla??
    Topaz Vivacity!
    Blev mamma till underbara Olivia - 070325
  • Lintottan

    Åh någon som vet ifall det går att ladda ner gratis typsnitt från nätet till Photoshop?
    Var? Har ni något tips isåfall?

    Tack på förhand!

  • Lilo84
    Lintottan skrev 2007-07-11 22:06:20 följande:
    Åh någon som vet ifall det går att ladda ner gratis typsnitt från nätet till Photoshop?Var? Har ni något tips isåfall?Tack på förhand!
    www.da-font.com har massa bra!
    Blev mamma till underbara Olivia - 070325
Svar på tråden Frågor Ang Photoshop del 4