• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Panter tanten

    Ni som åkt buss till Ullared. Hur länge brukar man vara där hinner man gå igenom det man skal och är det begränsat hur mycket (många påsar) man får köpa med hem? Något annat man bör tänka på?


    ÄLSKAR MIN PRINSESSA
  • saaandra86

    Jag har åkt bussresa förut dit. Tar bilen nu istället. Men när vi åkte buss så brukade vi komma dit vid sju ungefär och åkte hem vid två. Tyckte det var ganska ont om tid om man skulle hinna gå igenom allt. Sen beror det ju på hur mkt folk det är oxå. Men vi fick nästan alltid stressa. Så nu tar vi bilen istället. Mkt bättre att inte ha några tider att passa. Kan gå och titta i lugn och ro.

    Panter tanten skrev 2007-09-12 17:31:51 följande:


    Ni som åkt buss till Ullared. Hur länge brukar man vara där hinner man gå igenom det man skal och är det begränsat hur mycket (många påsar) man får köpa med hem? Något annat man bör tänka på?
  • Tösen24

    Är det någon som funderar på att åka till gekås i oktober? vi åker den 22

  • Panter tanten
    saaandra86 skrev 2007-09-12 18:13:56 följande:
    Jag har åkt bussresa förut dit. Tar bilen nu istället. Men när vi åkte buss så brukade vi komma dit vid sju ungefär och åkte hem vid två. Tyckte det var ganska ont om tid om man skulle hinna gå igenom allt. Sen beror det ju på hur mkt folk det är oxå. Men vi fick nästan alltid stressa. Så nu tar vi bilen istället. Mkt bättre att inte ha några tider att passa. Kan gå och titta i lugn och ro.Panter tanten skrev 2007-09-12 17:31:51 följande:
    TACKAR
    ÄLSKAR MIN PRINSESSA
  • Anna2barn

    Hej har precis kommit hem från Ullared. Var där både igår och idag Det var hur lugnt som helst. Tjejen i restaurangen utanför sa att det alltid är så lugnt den här tiden.

    Har som sagt aldrig varit där när det varit så lite folk.

  • Heleri
    Anna2barn skrev 2007-09-12 19:05:47 följande:
    Hej har precis kommit hem från Ullared. Var där både igår och idag Det var hur lugnt som helst. Tjejen i restaurangen utanför sa att det alltid är så lugnt den här tiden. Har som sagt aldrig varit där när det varit så lite folk.
    Låter ju jättebra för mig som ska dit imorgon
  • Heleri

    Jag funderar på vilken väg som är bäst att ta från Västerås till Ullared.....Eniro tycker väster om Vänern men det verkar vara en lång omväg tycker jag....någon som har åkt ungefär från mitt håll (Västerås) som har tips?


  • Nessii

    Jag o en kompis ska till Ullared den 23 oktober. Vi åker buss dit. Kommer strax efter 9 o åker runt 16 tiden.. det brukar vara alldeles lagom med tid för min del. Det bra med detta bussbolag är att om det skulle vara mycket folk så man får köa, så senarelägger de hemfärden o det är bra.

    Jag lääääängtar

  • Anna2barn

    Hittade fina termobyxor, svarta med hängslen för 69.95 Kanonfina. Tror de fanns i två andra färger också, bla rosa. Sen köpte jag en röd fleece. Ser precis ut som PO.P :s fleece utan PO.P märke då förstås för 49.95.

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4