• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • AlexandraLuleå

    sitter och försöker knåpa ihop en inköpslista, går lite halvsegt, känns om man glömmt 1000 saker,   vad är det vanligaste man glömmer när man åker dit? Något som man absolut inte får missa enligt er andra?

  • Maria84
    AlexandraLuleå skrev 2007-10-11 19:10:10 följande:
    sitter och försöker knåpa ihop en inköpslista, går lite halvsegt, känns om man glömmt 1000 saker,   vad är det vanligaste man glömmer när man åker dit? Något som man absolut inte får missa enligt er andra?
     Har också funderat på det.. Men jag kan ändå inte komma på nåt. Men det brukar alltid vara nåt som jag har glömt när jag väl kommer hem. Har en kompis som åker på lördag visserligen och hon kunde köpa om det var nåt jag hade glömt
    Mamma till Liam 030605 och Grodan bf 080116
  • This is me
    Har ett par jobbarkompisar som åker ner på måndag. Så jag ringde Ullared kundservice och frågade om man fick byta amningsbhar. Och det fick man om alla lappar satt kvar Mina sitter tillock med på galgen. Så nu hoppas jag få rätt stl och sa att hon även skulle köpa en till. Håll tummarna för att de finns kvar bara.
  • AlexandraLuleå
    Maria84 skrev 2007-10-11 19:12:46 följande:
     Har också funderat på det.. Men jag kan ändå inte komma på nåt. Men det brukar alltid vara nåt som jag har glömt när jag väl kommer hem. Har en kompis som åker på lördag visserligen och hon kunde köpa om det var nåt jag hade glömt
    ja efter att jag varit nere så dröjer det ju bara drygt 2,5 vecka innan jag skall ner igen så det är ju ingen katastrof, men det är ju alltid kul att kolla läget lite första gången, får ju dela upp inköpen på 2 eftersom jag skall flyga hem med sakerna med (förutom presenter/leksaker som jag skickar med bussgods )
  • AlexandraLuleå
    This is me skrev 2007-10-11 19:34:03 följande:
    Har ett par jobbarkompisar som åker ner på måndag. Så jag ringde Ullared kundservice och frågade om man fick byta amningsbhar. Och det fick man om alla lappar satt kvar Mina sitter tillock med på galgen. Så nu hoppas jag få rätt stl och sa att hon även skulle köpa en till. Håll tummarna för att de finns kvar bara.
    vad skönt för dig =) dom kanske inte har inne just den modellen, men dom har ju alltid inne amningsbhar, så i värsta fall får man ju ta en annan modell, för dom "rövarpriserna" så bryr inte jag mig så mycket iaf,huvudsaken är ju att dom sitter bra sen kan dom se ut som s*it det struntar jag i
  • This is me
    AlexandraLuleå skrev 2007-10-11 19:36:57 följande:
    vad skönt för dig =) dom kanske inte har inne just den modellen, men dom har ju alltid inne amningsbhar, så i värsta fall får man ju ta en annan modell, för dom "rövarpriserna" så bryr inte jag mig så mycket iaf,huvudsaken är ju att dom sitter bra sen kan dom se ut som s*it det struntar jag i
    Det var bara att denna var så fin och satt så bra (om jag bara får rätt stl) Så jag hoppas på de bästa.
  • JoPoAnWi

    Såg att någon frågade om liggläge på paraplysulky.

    Jag har den sk BMX-sulkyn, och den har liggläge. Det är en underbar vagn för det priset

    Bild finns i galleriet.


    Mamma till 4 underbara pojkar
  • Jiie
    J E S S skrev 2007-10-11 18:50:41 följande:
    Kolla inne hos Jie, hennes galleria har de mesta från Ullared.Nu e hon där o tömmer igen
    Yeah yeah yeah
    Tömde inte så mycket, köpte bara det nödvändigaste! Var ju där för en månad sen, men fick ta på allt jag hade på listan så det blev "bara" 1600 kr...
    Mycket folk men inte utplockat, dock inte en skötväska i sikte!!
    Lilleman - Alexander/Felix/Filip/Max - Bäst Före 13/12
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4