• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • javalady

    Funkar väl bra som du gjorde!?

    J E S S skrev 2007-10-16 09:41:34 följande:


    Nu har jag lagt mina inhandlade bebisgrejjer i mitt galleri, men ska jag verkligen lägga in alla bilder i bildtråden?
  • amg

    Men va sugen man blir på bebis när man ser allt du köpt!


    J E S S skrev 2007-10-16 09:41:34 följande:
    Nu har jag lagt mina inhandlade bebisgrejjer i mitt galleri, men ska jag verkligen lägga in alla bilder i bildtråden?Jag länkade(i bildtråden) till rätt galleri för den som vill kolla.Handlade för 5300 kr och fick tag på allt till bebben utom babygymet, regnkläder till dottern, elektroniksaker, sockar/trosor/kallsingar till oss i familjen, lite julklappar osv så jag är helnöjd med dagen.Visst var de mycke folk, men de va bara 2 st framför oss i kassan.Vi kom dit strax efter 10  o åkte vid 14!
    ♥ Alva min Alva ♥
  • This is me
    Vill bara berätta att nu är jag stolt ägare till 2 amningsbhar Fanns 2 vita i min Stl hade velat ha en svart oxå men jag nöjer mig med vita. Så glad för de var verkligen så fina.
  • Angelicaa

    På torsdag gäller d äntligen! så som jag suttit å trånat efter att få åka dit när man kollat in här varje dag

  • Peak

    ja kul med bilder - jag "får" inte åka dit förrän vårt hus är färdigbyggt säger min sambo, och det är ju ca 3 mån eller mer kvar! LÄNGTAR!

    Handlas det bara bebissaker? Jag vill se inredning och annat (min bäbis är redan 15 mån!)


  • Mikah

    Där varjätte fina ganska stora soffkuddar i nåt tjockt tyg. Kändes lite som tjock stickat, i rött och svart med en stor vit stjärna på för 79.95. Ångrar att jag inte köpte ett par stycken.

  • februari 2008

    Vad kostade mobil till vagnen? Mobilhängare/barnvagns hängare? Vad kostade det på Gekås?

    Finns det mjuklift på gekås? Vad kostade det isåfall vad för färg finns det?

  • firepuzz

    jag har hört många gånger och har hyrt nu igen åker ner imorgon allt beror på men vi tycker bäst om ullaredstugan den har tv och egen toa och dusch!
    men campingstugorna är fina dom med men utan tv och wc.. om man är 2 par som åker rekommenderar jag parstugorna!

  • lugnåsbo
    NoahLeah skrev 2007-10-16 13:14:45 följande:
    Någon här som hyrt stuga på campingen?Finns ju ett par att välja på, vilken är bäst ?
    jag har inte hyrt nån stuga eller så.. men om jag skulle välja tycker jag lägenheterna verkar bäst
    BF 080412
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4