• Jiie

    Ullaredstråden volym 4

    Volym 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21558791.html


    Lilleman kommer i december
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42:45:
    Information om öppettider mm.

    www.gekas.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-15 12:47:05:
    Här kommer lite priser på det jag har i galleriet:
    Babysitter/babygym: 189k kr/st
    Åkpåse: 149 kr
    Piratkudde: 35 kr
    Underlakan till spjälis: 30 kr
    Spjälskydd 99 kr
    Barntäcke 50 kr
    Badstöd 40 kr
    Uppblåsbar skötbädd 60 kr
    Döskallebäddset 99 kr
    Döskallesnuttefilt 20 kr
    Plastad frotte 20 och 40 kr beroende på storlek
    Badtemp 13 kr
    Flaskställ 13 kr
    Rock Star napphållare 40 kr
    2-pack nappar 26 kr
    Kudde till vagn/säng 10 kr
    Alfons-haklapp 17 kr
    Babyfilt 30 kr
    tossor 17 kr
    tumvante med snöre 7 kr
    fleecemössa 15 kr
    nagelvårdsset 13 kr
    Overall 99 kr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:20:43:
    Bildtråden

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m25917941.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 20:38:01:
    Volym 5:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html
  • Svar på tråden Ullaredstråden volym 4
  • Spindelskratt

    När vi har handlat måste vi äta ju och var gör vi det lättast med en gosse på 14 mån med oss. Helst ingen snabbmat, typ pizza o hamburgare utan gärna en riktigt måltid typ dagens eller nått.
    Billigt och gott ska det ju med vara
    Förslag?!

  • AlexandraLuleå
    Charro skrev 2007-11-21 12:17:30 följande:
    När vi har handlat måste vi äta ju och var gör vi det lättast med en gosse på 14 mån med oss. Helst ingen snabbmat, typ pizza o hamburgare utan gärna en riktigt måltid typ dagens eller nått. Billigt och gott ska det ju med vara Förslag?!
    dom har ju i restaurangen utanför, sist jag var där köpte jag ris och korvstroganoff, betalade 79kr för en vuxen och ett barn (och det är stora portioner) och det är inkl sallad,bröd,dricka
  • krinzon

    Hej hopp! Var nere i "paradiset" igår tillsammans med min mamma och min skrutta på 1 år. Gick jätte bra! Inte så farligt mycket folk. 3 före oss ut i kassan e ju inte farligt!

    Fick iallafall köpt julklappar till lillan, men inte så mycket annat. Skall ner den 29 igen tillsammans med mina väninnor. Har ju mera lugn i kroppen när man inte har barn med sig. Det är ju inte bara barnet man skall hålla kolla på. Det är ju den förbannade skötväskan också som e proppfull med saker som man inte vill bli av med!!!!
    Så när jag lämnar lillan och åker själv har jag ALDRIG nån väska med mig som man måste tänka på. Bara mig själv och vagnen, och det kan ju vara svårt nog ibland Skrattande

  • Spindelskratt

    Låter bra, ligger den precis utanför utgången då eller?! Minns du vad den hette, såg ut?


    AlexandraLuleå skrev 2007-11-21 12:19:09 följande:
    dom har ju i restaurangen utanför, sist jag var där köpte jag ris och korvstroganoff, betalade 79kr för en vuxen och ett barn (och det är stora portioner) och det är inkl sallad,bröd,dricka
  • AlexandraLuleå
    Charro skrev 2007-11-21 12:41:06 följande:
    Låter bra, ligger den precis utanför utgången då eller?! Minns du vad den hette, såg ut?
    den är precis utanför utgången, du har ju typ hamburgare och så i luckor på utsidan, men går du in genom dörrarna så har du ju ett cafe på ena sidan, och lunch/middag på andra sidan, går liksom inte att missa,har för mig att byggnaden är gul men minns inte namnet..
  • Spindelskratt

    Tackar, jätte bra beskrivning kan nog inte missa den.

    Barnstolar fanns väl där, eller?


    AlexandraLuleå skrev 2007-11-21 12:44:14 följande:
    den är precis utanför utgången, du har ju typ hamburgare och så i luckor på utsidan, men går du in genom dörrarna så har du ju ett cafe på ena sidan, och lunch/middag på andra sidan, går liksom inte att missa,har för mig att byggnaden är gul men minns inte namnet..
  • Fyrklovern
    Charro skrev 2007-11-21 12:47:59 följande:
    Tackar, jätte bra beskrivning kan nog inte missa den. Barnstolar fanns väl där, eller?
    Restaurangen heter NIMO och det finns barnstolar.
    Min lilla kille är redan 1 år!
  • Cluedo

    Hej!
    Är novis på Ge-kås, men ska dit nästa fredag och trängas med alla andra....

    Undrar lite om de säljer bra vinterskor till barn? Eller vilka butiker med skor är det som finns utanför Ge-kås???

  • Smultronhjärta
    Cluedo skrev 2007-11-21 13:55:54 följande:
    Hej!Är novis på Ge-kås, men ska dit nästa fredag och trängas med alla andra....Undrar lite om de säljer bra vinterskor till barn? Eller vilka butiker med skor är det som finns utanför Ge-kås???
    Sko-boo har mycket skor till barn för relativt bra priser!Sen fin Skokanonen (tror den heter så), och så finns Scorett outlet en bit bort.Själv handlar jag bara på Sko-boo, är inte så förtjust i de andras utbud...
    Jag brukar gå in på Sko-boo och lägga undan skorna innan jag går in på Gekås och sen om samvetet tillåter köpa dem när jag kommer ut
Svar på tråden Ullaredstråden volym 4