• Ell

    Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

    Ja, om ni hade några alltså! Jag har beräknad mens om ca en vecka och har jättemycket vit/gul/genomskinliga vattninga flytningar hela tiden, har haft det sen nån dag efter äl. Brukar inte ha så annars innan mens. Bröstvårtorna är ömma och brösten känns "tunga".

    Hur mådde ni ca en vecka innan BIM?

    *analyserar och spekulerar - HOPPAS!*


    Wilmer 060206
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 05:49
    Vilken bra statistik den här listan har jämfört med många andra!

    28 st på listan varav 9 har plussat - dock två tidiga missfall,
    7 som fick mens,
    Och så kvar är det 12 som vi väntar med spänning på....

    Håller tummarna för er som väntar på BIM!
  • Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
  • AlexandraLuleå
    Nuttans Mamma skrev 2008-02-19 09:37:59 följande:
    Men det kanske är olika med nidisar?? Håller tummarna stenhårt för dig iaf juh..
    tack detsamma, du är ju tom på övertid du
  • Greksmurfen
    Nuttans Mamma skrev 2008-02-19 08:46:13 följande:
    Greksmurfen: Men Grattis Men när hade du BIM
    tack tack
    hade BIM idag =) och testat positivt...men det e ju olika på hormonnivå...hade en kompis som testade positivt fört 2 v efter BIM.
  • Pumisen
    Greksmurfen skrev 2008-02-19 10:50:42 följande:
    tack tackhade BIM idag =) och testat positivt...men det e ju olika på hormonnivå...hade en kompis som testade positivt fört 2 v efter BIM.
    Det där känns ju som det skulle kunna vara jag....
    Hade bim 10/1 men inget plus ännu....men ingen mens heller...
    massa konstiga symptom har jag så det känns frustrerande...då vet jag att det kan ta tid iaf...kanske är en låghormonare...eller oxå har jag haft äl senare än jag trodde!!
    Hoppet, det sista som lämnar mig...
  • Greksmurfen
    Pumisen skrev 2008-02-19 10:56:31 följande:
    Det där känns ju som det skulle kunna vara jag.... Hade bim 10/1 men inget plus ännu....men ingen mens heller... massa konstiga symptom har jag så det känns frustrerande...då vet jag att det kan ta tid iaf...kanske är en låghormonare...eller oxå har jag haft äl senare än jag trodde!!
    ring och prata med barnmorska och be att få komma dit å ta ett blodprov och berätta hur det ligger till...
    för blodprovet kan du alltid få reda det på. låg hormonare eller inte =)
  • Pumisen
    Greksmurfen skrev 2008-02-19 11:04:01 följande:
    ring och prata med barnmorska och be att få komma dit å ta ett blodprov och berätta hur det ligger till...för blodprovet kan du alltid få reda det på. låg hormonare eller inte =)
    ok...det visste jag inte!! kanske skulle ta o göra det så kan man släppa det o gå vidare sen!! Ta nya tag nästa månad!! Det här känns ju ruttet... Tack för tipset..och GRATTIS till ditt plus*!!!
    Hoppet, det sista som lämnar mig...
  • Moviefreak
    AlexandraLuleå skrev 2008-02-19 11:01:56 följande:
    mens mens mens
    Tråkigt, skickar en kram!
  • Fru O Mamma Kokkonen

    Wow.. äsch jag vet iaf själv inte vad Hmmm mensvärk fram och tillbaka sedan typ fem dagar.. igår mellan typ 14-17 sen inget mer. Inget i morse när jag vaknade men en stund för en kvart sen.. höll i cirka en kvart.. inget nu.. Mystiskt.. kan inte mensen bestämma sig om den vill komma eller inte?? Aldrig upplevt så här juh Men Grattis till Plusset


    Greksmurfen skrev 2008-02-19 10:50:42 följande:
    tack tackhade BIM idag =) och testat positivt...men det e ju olika på hormonnivå...hade en kompis som testade positivt fört 2 v efter BIM.
Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?