• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • znoozan
    smarties skrev 2008-02-08 20:07:12 följande:
    Jisses. Har ni sett den här smarta skötväskan? Nästan så man borde ha en bara för att den är så himla SMART! :Dlillabebben.jetshop.se/ListProducts.aspx...
    har funderat på en,så himla praktiskt att ha både stol och skötväska i ett! och att slippa leta stol när man äter/fikar ute-perfekt lite dyr baraFundersam
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties
    znoozan skrev 2008-02-08 21:09:58 följande:
    har funderat på en,så himla praktiskt att ha både stol och skötväska i ett! och att slippa leta stol när man äter/fikar ute-perfekt lite dyr bara
    Mmm aningens dyr. :)
    Men himla bra när man är ute ja, för barnstolar har en benägenhet att aldrig finnas där man VILL äta.. :) Eller när man är ute och ska ha picknick..mja. :)

    Vad gör alla ikväll? Det är så himla lugnt? =)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha
    smarties skrev 2008-02-08 21:13:29 följande:
    Mmm aningens dyr. :)Men himla bra när man är ute ja, för barnstolar har en benägenhet att aldrig finnas där man VILL äta.. :) Eller när man är ute och ska ha picknick..mja. :)Vad gör alla ikväll? Det är så himla lugnt? =)
    Jag sitter här å kollar runt lite.. :)   Jag och Ylva planerar en tripp till Karlstad... :)  Barnmässan.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Susstuss

    Halloj på er!
    Såg lite fina prydnadsstenar att ha i ett fönster, är det någon som har en aning om vart man kan köpa dom? Hon som hade bilden hade köpt i en lokal butik, ingen på nätet tyvärr.

  • Starlet1
    Martha skrev 2008-02-08 21:25:42 följande:
    Jag sitter här å kollar runt lite.. :)   Jag och Ylva planerar en tripp till Karlstad... :)  Barnmässan.. :)
    Nån mer som vill med?

    Copernicus: tack för tipset. Ska ta och testa, men inte förrän imorgon. Är så trött just nu.
  • Starlet1
    Susstuss skrev 2008-02-08 21:32:43 följande:
    Halloj på er!Såg lite fina prydnadsstenar att ha i ett fönster, är det någon som har en aning om vart man kan köpa dom? Hon som hade bilden hade köpt i en lokal butik, ingen på nätet tyvärr.
    Önskehuset har jättefina. Och i Sågmyra har den där barnklädesbutiken också. Visst är dom fina?
  • Starlet1
    Starlet1 skrev 2008-02-08 21:34:00 följande:
    Önskehuset har jättefina. Och i Sågmyra har den där barnklädesbutiken också. Visst är dom fina?
    Eller om det heter Önskehuset. Blir så osäker. Ligger bredvid Café Caal.
  • Susstuss
    Starlet1 skrev 2008-02-08 21:34:37 följande:
    Eller om det heter Önskehuset. Blir så osäker. Ligger bredvid Café Caal.
    Ah, tack. Då ska jag kolla där nästa vecka Glad
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-02-08 21:32:48 följande:
    Nån mer som vill med?Copernicus: tack för tipset. Ska ta och testa, men inte förrän imorgon. Är så trött just nu.
    vore skoj,när? åker ni över dan? med eller utan barn?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)