• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • badthing
    Martha skrev 2008-03-14 12:13:45 följande:
    Ja skit drygt... Hoppas vi slipper köpa nytt däck i varje fall..  Sambon kommer snart hem från jobbet å ska kika på det.. 
    Alltid något som ska krångla. Hoppas ni slipper köpa nytt då iaf. *Hålla tummarna*.
  • Martha
    tejp skrev 2008-03-14 12:17:09 följande:
    åh fyfan!!! Jag har aldrig bytt däck i hela mitt liv ja, skulle bli skitsur om jag fick punka!
    Vad tror du jag blev...  ;)  Tänkte inte ens försöka byta däck själv... Det är ändå karlgöra..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Starlet1

    Min kille äter inte. Jo, gröt och välling och morotspuré, men inget som har bitar i sig. Han tar en tugga och så klöks han och spottar ut. Funderar på om han har ont i halsen i alla fall, undrar om jag inte skrivit det här redan en gång i trådan, förvirrad

    Vill att han blir frisk snart.

    Vart till Smålänningen idag, hissgardinerna kostar 365 kr, så nu är det bara att fortsätta kolla runt och inte minst, mäta fönstrena, hihi.

  • tejp
    Starlet1 skrev 2008-03-14 12:55:42 följande:
    Min kille äter inte. Jo, gröt och välling och morotspuré, men inget som har bitar i sig. Han tar en tugga och så klöks han och spottar ut. Funderar på om han har ont i halsen i alla fall, undrar om jag inte skrivit det här redan en gång i trådan, förvirrad Vill att han blir frisk snart.Vart till Smålänningen idag, hissgardinerna kostar 365 kr, så nu är det bara att fortsätta kolla runt och inte minst, mäta fönstrena, hihi.
    Ja friskhet hitåt tack också! Är sååå less. Moses är inte heller speciellt matglad längre.
    Är bara å hoppas att det är sista gången nu!
    Jag har ont i halsen, hoppas inte adam har det för det är helt uselt!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Nirnaeth

    Halloj

    Tack för alla grattis!
    Ja Adele ska hon heta, Adele Mariah Fideli.
    Hon vägde 3640 gram och var 50 cm lång. Född 09.51 igår morse.

    Jag sa ju hela tiden att jag inte ville föda barn på min födelsedag, och jag fick som jag ville. Kvart över 12 på natten kom första värken
    Vi åkte in vid 3 på natten, eftersom värkarna var jäääävligt intensiva. Jag visste inte att det kunde göra så ont, förra gången hade jag knappt mensvärk..

    Ja, förlossningsberättelse kommer senare iaf.
    Vi skulle ha kommit hem igår egentligen, men barnläkaren dök aldrig upp som utlovat, och till slut var klockan så mycket att det inte var nån idé längre. Men i morse stog vi först i kö!

    Båda barnen sover middag, och THomas är ute och handlar. Helt sjukt..jag har tvåå barn!


    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties

    Grattis Mariah, bra storlek på bebis, Moa var precis lika lång o tung, då har du en riktig mysbebis..aaa, man blir ju helt sjuk när man tänker tillbaka hur små dom var..
    Hm *titta på saken på golvet som äter kaka*

    Det är så mysigt o läsa när alla får bebisar.. :)


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • badthing
    Nirnaeth skrev 2008-03-14 14:00:55 följande:
    Halloj Tack för alla grattis!Ja Adele ska hon heta, Adele Mariah Fideli. Hon vägde 3640 gram och var 50 cm lång. Född 09.51 igår morse. Jag sa ju hela tiden att jag inte ville föda barn på min födelsedag, och jag fick som jag ville. Kvart över 12 på natten kom första värken Vi åkte in vid 3 på natten, eftersom värkarna var jäääävligt intensiva. Jag visste inte att det kunde göra så ont, förra gången hade jag knappt mensvärk..Ja, förlossningsberättelse kommer senare iaf. Vi skulle ha kommit hem igår egentligen, men barnläkaren dök aldrig upp som utlovat, och till slut var klockan så mycket att det inte var nån idé längre. Men i morse stog vi först i kö!Båda barnen sover middag, och THomas är ute och handlar. Helt sjukt..jag har tvåå barn!
    Grattis till bebis!
  • badthing
    smarties skrev 2008-03-14 14:04:01 följande:
    Grattis Mariah, bra storlek på bebis, Moa var precis lika lång o tung, då har du en riktig mysbebis..aaa, man blir ju helt sjuk när man tänker tillbaka hur små dom var..Hm *titta på saken på golvet som äter kaka*Det är så mysigt o läsa när alla får bebisar.. :)
    Blir du sugen på en till liten?
  • smarties
    badthing skrev 2008-03-14 14:07:31 följande:
    Blir du sugen på en till liten?
    Nej nej nej nej :) Men det är ju något speciellt med nyfödda.... :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)