• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-03-14 22:38:09 följande:
    Dom har fått kommit hem, var redan för en vecka sedan... Så, dom är ritkgit starka och duktiga dom små.. men gud..de är så overkligt att se..speciellt honom.. Han ser ut som fostren oftast gör på bilder i gravidböcker..alldeles innan de är dax att komma ut..men, utan de där genomskinliga skinnet.Låter kanske konstigt, men de är svårt att förklara. Men..fyyy va mysigt de är allafall med bebis. HEMSKT!
    Oj det var duktigt å redan vara hemma.. När skulle de födas eg?  har de passerat BF?   Såg föresten på din msn att du skulle på inskrivning i dag, gick det bra?
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • MiniMie
    Martha skrev 2008-03-14 22:39:18 följande:
    Oj det var duktigt å redan vara hemma.. När skulle de födas eg?  har de passerat BF?   Såg föresten på din msn att du skulle på inskrivning i dag, gick det bra?
    Dom föddes i v34.. så dom är inte klara för att bli födda ännu.. utan i slutet på mars var dom beräknade..om typ en vecka eller två..tror runt den 29:e...

    Japp, inskrivning idag..gick bra nu när vi blivit friska igen. Lämna massa blod och urin..de mesta såg bra ut..ja allafall de hon kunde se. Försökte oss på att lyssna på hjärtat men de gick inte nå bra, var för svagt ännu då jag bara är i v12..går in i 13 på söndag.
    Nästa möte är ju om lääääänge, så då får vi väl lyssna då..tror de var i maj..?!

    Men men.. de blir nog bra. =)
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-03-14 22:46:45 följande:
    Dom föddes i v34.. så dom är inte klara för att bli födda ännu.. utan i slutet på mars var dom beräknade..om typ en vecka eller två..tror runt den 29:e...Japp, inskrivning idag..gick bra nu när vi blivit friska igen. Lämna massa blod och urin..de mesta såg bra ut..ja allafall de hon kunde se. Försökte oss på att lyssna på hjärtat men de gick inte nå bra, var för svagt ännu då jag bara är i v12..går in i 13 på söndag.Nästa möte är ju om lääääänge, så då får vi väl lyssna då..tror de var i maj..?!Men men.. de blir nog bra. =)
    Ja det är så trist å vänta från de man varit på inskrvning tills UL å sen till nästa BM besök...  fast det gick i varje fall jätte fort andra gången.. man har ju lite annat å focusera på då..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Martha

    gomorron... uppe med tuppen i dag.. hade klockan på 06... = alleles för tidigt.. Ska å jobba strax. 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-03-15 09:08:42 följande:
    har ni sett det här? Om man inte hittar roliga dynor så kan man köpa nu. :)www.familjeliv.se/hem/ditten_datten/galleri.p.../Inte mitt galleri/ :)
    Japp.. har sett..Marit länkade förut.
    Hon finns även på tradera och blocket.. :) Sök på sittdynor.
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • smarties

    Perfekt tillfälle för mig, jag hatar alla tråkiga enfärgade dynor, nu kan jag få fina dynor till nya vagnen. :)
    Ångrar att jag sålde iväg dom camofärgade..hm. Jaja.


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth

    Gah, igår kom karavanen med släktingar! det sa bara pang så var lägenheten full av folk.

    Har iaf lagt in lite bilder på min pärla i galleriet, så ni kan snoka runt lite

    Nu ska vi göra oss iordning för dagens karavan.

    Adele uttalas förresten Adeeeel


    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Susstuss
    Nirnaeth skrev 2008-03-15 09:39:53 följande:
    Gah, igår kom karavanen med släktingar! det sa bara pang så var lägenheten full av folk. Har iaf lagt in lite bilder på min pärla i galleriet, så ni kan snoka runt lite Nu ska vi göra oss iordning för dagens karavan. Adele uttalas förresten Adeeeel
    Men vilken söt Glad Det är nästan så att jag vill ha en bebis till..
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)