• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Nirnaeth
    Knastroll82 skrev 2008-03-15 10:24:40 följande:
    Naaaaaw, vilken góbit!Mariah - det där gjorde du bra! ;)
    Tack å tack

    Snart är det din tur också!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Knastroll82

    Iiiiihhhihihihihihiiiii!
    Känns fortfarande på tok för overkligt, när fattar man egentligen att det faktiskt bor nån där inne? Jag trodde jag skulle fatta när den började leva om där inne, men icke! Tror jag är typ trögast i världen!

  • znoozan

    Men vilken söt sessa Mariah,åh så mysigt med bebis


    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties
    Knastroll82 skrev 2008-03-15 10:32:38 följande:
    Iiiiihhhihihihihihiiiii!Känns fortfarande på tok för overkligt, när fattar man egentligen att det faktiskt bor nån där inne? Jag trodde jag skulle fatta när den började leva om där inne, men icke! Tror jag är typ trögast i världen!
    När bebisen kommer ut. :D
    Då börjar problemet o fatta att det ÄR den som var där inne och att man är mamma :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1

    Åh, Nirnaeth. Vad fin hon är. Och inte blev jag ju mindre sugen av att se henne heller

  • Susstuss
    Nirnaeth skrev 2008-03-15 10:14:02 följande:
    hehe, ni skulle ju ha varit där samtidigt som oss denna gången också! En av Xanders dagiskompisar fick också ett syskon, dagen innan oss. Så Xander hittade på henne inne på BB och busade loss där. hade nästan räknat med att du och Sarah skulle komma kutandes i korridorerna där inne
    Nja, nej. Lite tidigt med tanke på det här jäkla husbyggandet som tar all ork. En liten en mitt i det här hade aldrig funkat. Men, den här tiden nästa år.. då kanske det kommer en bebis Flört
  • Martha

    ÅÅå skulle vilja åka till kupolen... vill köpa strumbyxor åt barnen..  har sett så fina på pop som jag är lite rädd att ska ta slut...


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • smarties

    Nu har nog grannarna undrat vad vi gjort. Vi har rakat av Max håret. Igen.
    Tredje gången på 1 år nu. Galet mycket hår. Men gud så fin han är i rakat. :)
    Eller ja, 1.2 cm. :)


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-15 16:42:12 följande:
    Nu har nog grannarna undrat vad vi gjort. Vi har rakat av Max håret. Igen.Tredje gången på 1 år nu. Galet mycket hår. Men gud så fin han är i rakat. :)Eller ja, 1.2 cm. :)
    hehe Isac har blivit så långhårig att man kan göra tofs bak nu sambon vill raka av det men jag vägrar,han är ju så söt med lockarnaKyss
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)