• SusanneJ

    Ska man få bada toppless i badhus???

    ja, tycker du att kvinnor ska få bada toppless i offentliga badhus om dom vill??

    ett argument är ju att "om männen får bada toppless så får kvinnor".

    vill nu veta vad alla ni tycker!!! kom igen, rösta och härja fritt.


    (¯`°?.¸ ღ Ebba 061210, och lilla skrutt i magen ღ ¸.?°´¯)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska man få bada toppless i badhus???
  • Happy me

    Röstade nej. Tycker inte att det är lämpligt utifrån att jag ser det som en av de intima delar jag inte gärna visar för andra, allra helst inte för män. Förutom min egen förstås

    Självklart kan jag visa dem i duschen på badhus osv men jag skulle inte gå runt och visa dem på så många andra platser faktiskt. Även om det inte är någon som vill se dem heller. Mina barn skulle nog fundera rätt rejält över toppless-tjejer i poolen. Är inte säker på att min 8-årige son skulle ta det på ett bra sätt heller om jag ska vara ärlig.

  • Snäckan13

    NEJ!

    Jag skulle då absolut ALDRIG komma på tanken ens!!!


    Älskar mina barn så otroligt mycket!!!!
  • Pormoicheia
    oxle bo skrev 2008-03-28 23:10:22 följande:
    jag har inget problem med det.men tänk på barnan, så NEJ..
    På vilket sätt skulle det vara skadligt för barnen?
  • Snäckan13

    kanske inte är så hett o se Bertha 88 släpa runt på sina "lökar" i badhuset


    Älskar mina barn så otroligt mycket!!!!
  • T T

    Barn tar nog ingen skada av naket..Tror mer det är andra kvinnor som inte riktigt klarar av det..

    För mig är det helt naturligt att folk är nakna..Skull knappt reagera om någon gick naken förbi mitt fönster..Om det inte var 20 minusgrader ute förstås

  • AnnaKlara

    Ja, det borde man få, men jag skulle nog ännu hellre se att överkroppsbeklädnad blev obligatorisk. Jag gillar beklädnad!

  • Snäckan13
    Svar på #316
    hade nå´n kilat förbi här utanför helt naken hade jag fan flyttat
    T T skrev 2008-03-28 23:15:04 följande:
    Barn tar nog ingen skada av naket..Tror mer det är andra kvinnor som inte riktigt klarar av det..För mig är det helt naturligt att folk är nakna..Skull knappt reagera om någon gick naken förbi mitt fönster..Om det inte var 20 minusgrader ute förstås
    Älskar mina barn så otroligt mycket!!!!
  • AnnaKlara

    De som eventuellt tar skada av naket kommer ju ändå segna ner och dö i omklädningsrum och dusch, så...

    Men åh, vad fint det vore om alla hade såna där randiga 20-talsbaddräkter!

  • Pormoicheia
    Snäckan13 skrev 2008-03-28 23:20:36 följande:
    Svar på #316hade nå´n kilat förbi här utanför helt naken hade jag fan flyttat
    Jag hade skrattat lite för mej själv och uppskattat den händelserika omgivningen

    Fast det beror ju lite på om dom bara gått förbi naken eller om det bevisats bevis på mindre smickrande beteende i samband med nakenheten också iofs.
Svar på tråden Ska man få bada toppless i badhus???