• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Smultronhjärta
    aronnax skrev 2008-09-18 09:56:37 följande:
    Tack för svar om XXL-sortimentet, undrar en sak till, gubben vill ha en hårtrimmer, någon som köpt??
    Finns flera olika sorter i olika prisklasser- maken fick en Philips wet nånting så han kan trimma allt och gud vet vad och i duschen dessutom Den kostade 400 tror jag men det finns flera billigare oxå
    **Max Lejon 070227**
  • märtapärta
    Smultronhjärta skrev 2008-09-18 09:59:19 följande:
    Finns flera olika sorter i olika prisklasser- maken fick en Philips wet nånting så han kan trimma allt och gud vet vad och i duschen dessutom Den kostade 400 tror jag men det finns flera billigare oxå
    Köp inte nån billig variant på hårtrimmer!! ta den dyraste de har... Sambon köpte en som var billig och värdelös, tog skitlång tid att köra igenom hela håret fast att det redan var kort.
    ~ Henny, 27 augusti -06~ ~ liten i magen, bf 20 mars-09~
  • skrutt snutt

    Alla julsakerna var framme nu i tisdags när vi var där! Även gardinerna!


    elinville skrev 2008-09-18 09:52:56 följande:
    Har ju hört att julsakerna kommit fram så smått, men hur är det med julgardiner?? Pris?
  • AnetteGunnarsson

    Hej!
    Skall till gekås i helgen :)

    Skall köpa lite vinterkläder till barnen, både i och utanför vagnen;
    dottern på snart 1,5 år, och sonen på 6 veckor.
    Har ni förslag på vad som är bra på gekås som vi bör köpa???

    Till dottern har jag tänkt att bla köpa:

    skiddress (jacka + byxor)
    mössa
    vantar
    raggsockar
    långkalsonger (vad har dom för färger?)
    långkalsongertröja (haha va det nu heter)
    varma skor/stövlar (är det i skoaffären utanför då eller?)

    Till sonen har jag tänkt att bla köpa:

    vantar
    mössa
    tjocka goa tofflor
    den svarta åkpåsen med fleece i
    kanske en svart fårskinnsfäll (är den äkta??)
    långarmade bodysar
    fleeceoverall

    har dom overall med fleece inuti och annat material utanpå?? (storlek 74)
    har dom sådan där åkpåse med armar till mindre barn??

    Någon annat ni rekommenderar att köpa till en 1,5 årig flicka, och 6 veckor kille???!
    Hjälp mig gärna med vad dom behöver nu till vintern!!!!

    Tack så mycket för svar!

  • Mikah

    Då åker jag idag vi 13-tiden och stannar till söndag. Kommer att ha datorn och husvagnen med mig. Är den nya vägen till campingen öppen?

  • MissKaos
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-18 10:43:37 följande:
    Hej!Skall till gekås i helgen :)Skall köpa lite vinterkläder till barnen, både i och utanför vagnen;dottern på snart 1,5 år, och sonen på 6 veckor.Har ni förslag på vad som är bra på gekås som vi bör köpa???Till dottern har jag tänkt att bla köpa:skiddress (jacka + byxor)mössavantarraggsockarlångkalsonger (vad har dom för färger?)långkalsongertröja (haha va det nu heter)varma skor/stövlar (är det i skoaffären utanför då eller?)Till sonen har jag tänkt att bla köpa:vantarmössatjocka goa tofflorden svarta åkpåsen med fleece ikanske en svart fårskinnsfäll (är den äkta??)långarmade bodysarfleeceoverallhar dom overall med fleece inuti och annat material utanpå?? (storlek 74)har dom sådan där åkpåse med armar till mindre barn??Någon annat ni rekommenderar att köpa till en 1,5 årig flicka, och 6 veckor kille???!Hjälp mig gärna med vad dom behöver nu till vintern!!!!Tack så mycket för svar!

    Dom hadde en massa fischer price leksaker och en massa andra fina billiga leksaker när vi var där, så julklappar kanske? Pyjamas om dom behöver sån´t? Mjuksioveralller att ha hemma? Vill minnas att jag såg fina morgnrockar på barn när visprang mot "bebis" avd..  KAnkse är ngt? Tips -gör en lista på ALLT dom behöver i höst/vinter och uhr mkt av varje grejj och kolla vad som finns.. Sen kan man ju komplettera hemma. 


    Skor hittar du hos skobo, har även sett att Scorett hr en outlett vet dock int eom dom har barnskor.


    Jag har inte tappat vettet. Jag har sålt det på Blocket.se
  • Sofia t

    Jag var där i lördags och frågade om den vagnen men killen som jobbade där sa att dom inte säljer den längre. Vet inte om han menade att dom inte har den just nu eller om dom helt enkelt inte kommer få in fler. Men det fanns ingen prislapp uppe vilket det brukar finnas även om grejerna är slut.


    Constelacion skrev 2008-09-18 09:42:20 följande:
    Ställer ungefär samma fråga igen, ni som varit nere nu och ska ner, hur ser vagnarna ut? och har ngn sett BOZZ vagnen på senaste tiden? (och om ngn har det, hur är det med framhjulen, går de att låsa fast lr ä de bara svängbara?
  • Constelacion

    Okej tack, så synd. Hade velat ha just bozzen.. men men :P
    Sofia t skrev 2008-09-18 11:00:43 följande:


    Jag var där i lördags och frågade om den vagnen men killen som jobbade där sa att dom inte säljer den längre. Vet inte om han menade att dom inte har den just nu eller om dom helt enkelt inte kommer få in fler. Men det fanns ingen prislapp uppe vilket det brukar finnas även om grejerna är slut.
  • Dancia
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-18 10:43:37 följande:
    Hej!Skall till gekås i helgen :)Skall köpa lite vinterkläder till barnen, både i och utanför vagnen;dottern på snart 1,5 år, och sonen på 6 veckor.Har ni förslag på vad som är bra på gekås som vi bör köpa???Till dottern har jag tänkt att bla köpa:skiddress (jacka + byxor)mössavantarraggsockarlångkalsonger (vad har dom för färger?)långkalsongertröja (haha va det nu heter)varma skor/stövlar (är det i skoaffären utanför då eller?)Till sonen har jag tänkt att bla köpa:vantarmössatjocka goa tofflorden svarta åkpåsen med fleece ikanske en svart fårskinnsfäll (är den äkta??)långarmade bodysarfleeceoverallhar dom overall med fleece inuti och annat material utanpå?? (storlek 74)har dom sådan där åkpåse med armar till mindre barn??Någon annat ni rekommenderar att köpa till en 1,5 årig flicka, och 6 veckor kille???!Hjälp mig gärna med vad dom behöver nu till vintern!!!!Tack så mycket för svar!
    Ja, jag köpte en jättefin overall till min son med varm tjock fleece i och annat sorts material utanpå i strlk 74
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8