• Sanrah

    Mia-Sanningen om gömda

    Jag hamnade av en slump på Monica Antonsson blogg.Hon ska tydligen ge ut "Mia- sanningen om gömda" den 1 december. Det först nu jag har sett detta, känner mig helt förvirrad. Vad ska man tro?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-03 21:28
    Liza Marklunds - Gömda

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-08 08:47
    Länk till bloggen:

    monicaantonsson.blogspot.com/

  • Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda
  • Pelargonen
    Einstein skrev 2008-11-03 21:06:39 följande:
    Det skulle inte förvåna mig, för de två senaste var lite väl tyckte jag...hur mycket kan man råka ut för liksom!
    Betydligt värre saker än vad som beskrivs i böckerna.
  • SchumiFerrari

    jag tror att hon är sur över att hon inte fick jobba mer med Mia och Liza.. Det ligger såå mycket groll mellan de två (har jag iaf för mig... )


    *Älskade Noa*
  • Hallonröd
    Einstein skrev 2008-11-03 21:06:39 följande:
    Det skulle inte förvåna mig, för de två senaste var lite väl tyckte jag...hur mycket kan man råka ut för liksom!
    Jo iofs....men ändå...lite väl om allt bara är påhitt när de har gått ut med det mosatta...Fundersam
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Hallonröd
    SchumiFerrari skrev 2008-11-03 21:08:01 följande:
    jag tror att hon är sur över att hon inte fick jobba mer med Mia och Liza.. Det ligger såå mycket groll mellan de två (har jag iaf för mig... )
    Jaha så hon har varit involverad hon med..?...
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Thalis
    Sanrah skrev 2008-11-03 21:07:23 följande:
    Jag menar Osama Min syn med... Vad menar du med ett sätt att sälja fler böcker? Det verkar ju som att Marklund och Antonsson inte direkt är bästisar. Det hela verkar ju ha startat med det sk Paradiset, om jag har förstått rätt. Man får väl vänta till 1 december, då lär det uppmärksammas rejält i media.
    Antonsson kanske vill sälja fler böcker eller skapa tvivel gentemot Marklund(?).
    Ska verkligen bli spännande att följa denna catfight.
    Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • Sanrah
    Pelargonen skrev 2008-11-03 21:04:46 följande:
    Eller ett sätt att försköna och förmildra alla känslor kring boken. Vi vet ju inte vad författaren har för relation med Usama.
    Nej, det kan vi ju inte veta. Fast något korn sanning måste det ju finnas i Antonsson bok. Eller är det Osamas nya fru som vill rentvå honom?

    Fast om det inte ligger lite sanning i Gömda, hur Mia blev behandlad av svenska myndigheter. Borde inte dessa myndigheter reagera på att de blev svartmålade? Många frågor som väcks...

    Jag köpte nyligen boken Mias dotter Emma, har inte läst den än...
  • Thalis
    Einstein skrev 2008-11-03 21:06:39 följande:
    Det skulle inte förvåna mig, för de två senaste var lite väl tyckte jag...hur mycket kan man råka ut för liksom!
    Fast folk har råkat mycket värre ut!
    Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • Pelargonen
    Sanrah skrev 2008-11-03 21:10:30 följande:
    Nej, det kan vi ju inte veta. Fast något korn sanning måste det ju finnas i Antonsson bok. Eller är det Osamas nya fru som vill rentvå honom? Fast om det inte ligger lite sanning i Gömda, hur Mia blev behandlad av svenska myndigheter. Borde inte dessa myndigheter reagera på att de blev svartmålade? Många frågor som väcks...Jag köpte nyligen boken Mias dotter Emma, har inte läst den än...
    En sak är säker i alla fall: Det är ytterst svårt att lura sig till ett medborgarskap i USA. Helt utan grunder alltså.
  • Sanrah

    Det kom nyligen ut en bok Vingklippt som tydligen också tog upp lite om detta om Mia...

  • Hallonröd
    Thalis skrev 2008-11-03 21:10:27 följande:
    Antonsson kanske vill sälja fler böcker eller skapa tvivel gentemot Marklund(?).Ska verkligen bli spännande att följa denna catfight.
    Ja det måste jag säga.....ska verkligen bli spännande...
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda