• Anonym

    Förspel? Hur har ni det ,alla tjejer där ute?

    Är det bara vi som ALDRIG har något förspel?
    Eller finns det någon annan som är i min situation?
    Vi har varit tillsammans i nästan fyra år.
    Utav dom åren kan jag lova att vi inte har haft en handfull med förspel innan.
    Jag fattar inte vad det är med han.
    Har tagit upp det ofantligt många gånger.
    jag har aldrig varit arg eller sur på honom, bara bett han att det kunde ju liksom va mysigt och prova på det oxå kanske..?
    Han blir bara såå förbannad och säger till mig massa saker, typ att jag kan gå tillbaka till alla mina ex och att jag bara klaga på honom.
    Jag klagar väl inte..? tycker ju att sexlivet och allt som har med det för övrigt funkar utmärkt..
    förutom detta då...
    Han får upp den på noll och ingenting.. hinner inte ens klä av mig strumpan
    Men jag tar ju lite längre tid..
    Han påstår att bara han tänker på att vi ska ha sex så får han upp den.. men jag funkar ju tyvärr inte så..
    jag behöver lite ompyssling, lite pussar, kramar.. ja, ni vet..
    så alltid, alltid, är det bara av med kläderna, in i mig, ja, sen går det typ... max 2 minuter.. sen har han kommit.. kul... vilket liv.

    vet iointe vad jag ska säga till han mer..
    tycker bara det är synd att det är såhär..
    någon mer än jag som är drabbad av detta

  • Svar på tråden Förspel? Hur har ni det ,alla tjejer där ute?
  • Anonym

    Vi har varit ihop i tre år och för vår del brukar det funka med att vi sätter på varandra rakt av eftersom vi båda blir våta och så ganska fort men du är absolut inte ensam vi har häller inget förspel, jag har nog aldrig haft förspel i mitt liv så det vore roligt att få pröva på det tycker jag också. Men hur ska man få bort sätta på sexet?

  • Anonym

    Du är inte ensam om att inte få förspel.
    Min karl kan var rätt ego på den fronten.
    Fast ibland blir jag säger jag ifrån på skarpen å då brukar det faktiskt bli förspel.

  • Anonym (påsättaren)

    För mig är det precis tvärtom, min fru vill inte ha speciellt mycket förspel medans jag själv älskar att ge detta i vårt förhållande.

    Känns trist när man inte får. Ibland kan det ju såklart vara upphetsande att bara "Sätta på" utan massa krussiduller, kanske något mellanting skulle kännas bra?!

  • Anonym (Åke)

    Det bästa som finns är när man lyckats kåta upp en tjej riktigt mycket och sedan vägrar stoppa in den förrän hon ber vackert om att bli penetrerad. Det är mycket roligare att se en tjej bli hysterisk av frustration än att ha sex med henne.

    Är hon oförskämd och glömmer säga tack när man stoppat in den drar man förstås ut den igen.

  • Anonym (Sof)

    Nu är ju det här en äldre tråd, men jag chansar och svarar ändå. Allvarligt talat?..det här är inte ett sexliv värt namnet. Den här mannen har tyvärr nollkoll på hur det är meningen att ett samliv ska fungera. Att till att börja med - i vårt moderna och upplysta samhälle - inte ha lärt sig att ha förspel som regel och pang på rödbetan som  undantag är märkligt för att uttrycka det milt. Det låter som en man från generationen 30-50 tal, typ. Det är faktiskt inte du som ska skämmas här. Han borde vilja göra vad som krävs för att båda ska få det denne önskar. Att inte vara upplyst om att kvinnor fungerar annorlunda och ofta behöver förspel (många män VILL också det) är skandal. Rent kärleksmässigt borde han också vilja dit bästa! Att bli sur?? På dig? Nä?allvarligt talat får du be den här killen läsa på och ta sig i kragen. Är han osäker och inte vet hur man gör så är det en sak. Det får man ju lära sig i så fall. Detta är inget du ska stå ut med. Varför är hans lust och sätt det enda som ska ha betydelse? Vi lever inte på stenåldern. You go girl!

  • Anonym (2009-01-12)
    Anonym (Sof) skrev 2023-02-08 00:18:53 följande:

    Nu är ju det här en äldre tråd, men jag chansar och svarar ändå. Allvarligt talat?..det här är inte ett sexliv värt namnet. Den här mannen har tyvärr nollkoll på hur det är meningen att ett samliv 

    Att bli sur?? På dig? Nä?allvarligt talat får du be den här killen läsa på och ta sig i kragen. Är han osäker och inte vet hur man gör så är det en sak. Det får man ju lära sig i så fall. Detta är inget du ska stå ut med. Varför är hans lust och sätt det enda som ska ha betydelse? Vi lever inte på stenåldern. You go girl!


    A for effort! Det var bra gjort att hitta en 24 år gammal tråd. 
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2009-01-12 18:09:00 följande:
    Förspel? Hur har ni det ,alla tjejer där ute?

    Är det bara vi som ALDRIG har något förspel?
    Eller finns det någon annan som är i min situation?
    Vi har varit tillsammans i nästan fyra år.
    Utav dom åren kan jag lova att vi inte har haft en handfull med förspel innan.
    Jag fattar inte vad det är med han.
    Har tagit upp det ofantligt många gånger.
    jag har aldrig varit arg eller sur på honom, bara bett han att det kunde ju liksom va mysigt och prova på det oxå kanske..?
    Han blir bara såå förbannad och säger till mig massa saker, typ att jag kan gå tillbaka till alla mina ex och att jag bara klaga på honom.
    Jag klagar väl inte..? tycker ju att sexlivet och allt som har med det för övrigt funkar utmärkt..
    förutom detta då...
    Han får upp den på noll och ingenting.. hinner inte ens klä av mig strumpan
    Men jag tar ju lite längre tid..
    Han påstår att bara han tänker på att vi ska ha sex så får han upp den.. men jag funkar ju tyvärr inte så..
    jag behöver lite ompyssling, lite pussar, kramar.. ja, ni vet..
    så alltid, alltid, är det bara av med kläderna, in i mig, ja, sen går det typ... max 2 minuter.. sen har han kommit.. kul... vilket liv.

    vet iointe vad jag ska säga till han mer..
    tycker bara det är synd att det är såhär..
    någon mer än jag som är drabbad av detta


    Vad gör du själv för att det ska bli förspel? Tar du några initiativ eller väntar du på att han ska ta dem?
    Vad händer om du säger nej till sex utan förspel?
Svar på tråden Förspel? Hur har ni det ,alla tjejer där ute?