• Paprikan

    Första mötet med vår son!

    Igår fick vi äntligen träffa vår älskade son för första gången! Det var ett oförglömligt möte med mycket kärlek i luften Konstigt nog grät jag inte, det kändes bara så naturligt att sitta där och hålla honom i vår famn Det konstiga var att han var så stor och att vi inte fick ta med honom hem direkt. Om en vecka blir han vår på riktigt! LÄNGTAR!!

    Älsklingen är snart 8 månader, en stor kille som är väldigt glad, lugn, intresserad och nyfiken. Han är helt enkelt alldeles fantastisk!!

    Nu ska vi ägna den kommande veckan åt att se Seoul, och kanske även andra delar av Sydkorea.

    Kramar från Paprikan med familj!!

  • Svar på tråden Första mötet med vår son!
  • Loon

    Grattis till sonen! Så härligt med kärlek vid första mötet!

    Så var det när jag träffade min son också, när han kom upp på bröstet så bara wowww, självklart! Trodde jag skulle gråta, men det gjorde jag inte. Som du skrev, det kändes bara självklart allting, o istället bara log jag. Log log log....

    Ha det fint! O snart, snart får ni ta hem er son! Underbart!

  • skogstjejen19

    Grattis va underbart, vilken känsla att få hålla honom, jag hade nog aldrig velat lämna ifrån mig honom efter det.
    Ha en underbar resa och se massor av SK medans ni kan.

    kram

  • Smulan87

    Grattis! Jag har läst din andra tråd också och har varit så nyfiken på hur de har gått! Lycka till! :D:D


    BF 11Juni 2009
  • stjärnströssel

    åååh..ryser av er kärlek o lycka!!..o kan tänka mig att ett äntligen passar väl in

    GRATTIS!!!{#lang_emotions_flower}!!!!!


  • Maja T

    Oj så härligt! Grattis! Och så roligt att få följa med så här live. Fortsätt att berätta!

  • Angla

    Vad underbart! Jag tyckte också första mötet var lungt men när jag snusat klart fylldes ögonen och blev glansiga. Skatten var ju så perfekt, så liten och så underbar. Och när jag tog in allt det då blev stunden så överväldigande.

Svar på tråden Första mötet med vår son!