• biltokig1

    Nodeja´s syskontråd 3

    Dags med ny tråd!!!

    Lägger till den senaste listan oxå Gravida med BF:

    ? -- Hellgren -- (Alicia nov -06)
    4/8 -- Trollet -- (Noel dec -06)
    21/8 Skruttan -- (Axel jan -07)
    15/9 -- Biltokig1-- (Monz nov-06)

    Pökar på det/väntar på :

    bara hemligt folk

    Planerar syskon till längre fram:

    2008 -- Carro -- jan-09 (befruktade ägg finns i frysen) -- (Sam nov-06)
    2009 -- Charmen -- BF till hösten -09 -- (Tyra jan -07)
    2010 -- Cooki -- BF till våren -10 -- (Noah dec -06)
    2011 -- Smirre -- Siktar på att bli gravid sommar/höst -10, bf vår/sommar -11 -- (Anton dec -06)
    2012 -- Nina Kanin -- (Arvid sep -08, Ivar dec -06)
    20?? -- Krodan -- Vill inte sätta år på det roliga -- (Angelina -05 och Athena dec -06)
    20?? -- Nimma -- vet ej när och om -- (Lea -06)
    20?? -- Myran Frisk -- (Karl nov -06)
    20?? -- Miniminou -- (Isak dec -06)

    Tvärnöjd med den/de jag har:

    Hilla -- (Leo okt-04 & Nellie jan-07)
    Meria -- (Loke dec-06 & Isak dec-08)

     Utploppade bäsar:

    6/7 -- Svag -- (Sid jul -08, Iina dec -06)
    7/7 -- Jesster -- (Willa jul -08, Elliot dec -06)
    30/7 -- Leyhla -- (Zakariya jul -08, Anissa, dec -06)
    22/8 -- Majlo -- (August aug -08, Alva nov -06)
    28/8 -- VIP -- (Alice aug -08, Vilma dec -06)
    9/9 -- Winnertaco -- (Ludvig sep -08, Johanna dec -06) 
    10/9 -- Nina Kanin -- (Arvid sep -08, Ivar dec -06)
    19/9 -- Petraplutt -- (Benjamin sep -08, Freja, nov-06)
    13/12 -- Meria -- (Isak dec -08, Loke dec -06)
    18/2 -- JoKo -- (Hanna feb -09, Emma dec-06)
    31/3 -- pelagonia -- (Theodor mars -09, Viktor jan -07)
    18/5 -- Rufs -- (Mira maj -09, Alve dec -06)


    MONZ 061127 *världens goaste* + Bebben BF 15 sept -09 >>> www.innegm.se
  • Svar på tråden Nodeja´s syskontråd 3
  • minbebis76

    Tjoho! Grattis Trollet!
    Skönt att allt gick bra och det glädjer mig att du själv är pigg. Ta hand om famlijen och kram på dig.

    GRATTIS!!!!!!

  • LillaMy72

    GRATTIS Trollet! Härligt att det gick så bra. Förstår att du ville hem när du var så pigg. Vi åkte ju också hem samma dag med Lovisa. Skönt att få vara hemma med familjen. Hoppas vi får se bild på lilltjejen snart .

  • pelagonia
    {#lang_emotions_flower} Grattis Trollet till Er lilla Dotter {#lang_emotions_flower}

    Skönt att allt gick bra. Hon kom exakt 4 månader efter Theodor {#lang_emotions_laughing}.
    Viktor 070103 & Theodor 090331
  • JoKo

                                  {#lang_emotions_flower}Grattis till det väldigt lilla pyret Trollet!{#lang_emotions_flower}

  • VIP

    Grattis trollet med familj! Roligt att det blev en liten tjej (för det visste ni väl inte?).

  • Trollet79

    Tack så mycket vännner!

    VIP: Nä, vi visste inte att det var en tjej men jag har sagt till typ alla som frågat att jag tror det är en tjej men absolut inte varit säker på något sätt. Jag hade faktiskt redan köpt 3 st "tjejkläder" på rean bara för att få köpa något som inte var neutralt och eftersom de inte kostade så mycket så tänkte jag att det inte spelade någon roll om det skulle bli en kille...

    Vi har det kanon hemma än så länge. Lilltjejen som ännu inte har fått något namn sov från 1.15 i natt till 9 i morse när jag var tvungen att väcka henne. 8 timmar i sträck...wow!

    Vad gäller namn så tycker jag att hon ska heta Joline eller Julie vilket jag sagt tidigare också men sambon är inte helt inne på samma spår så just nu har vi inget namnförslag alls. Kom gärna med förslag..

    Ska försöka lägga in en bild så snart som möjligt. Just nu har vi lite mycket att tänka på. Visning av huset i morgon och omvisning på måndag, genomgång med Anticimex på måndag för att teckna försäkring på nya huset, samt att vi ska tillbaka till sjuhuset på lite kontroller på måndag.

Svar på tråden Nodeja´s syskontråd 3