• FlowerSmurfen

    HAR DU...?

    Har du...?

    Börja frågan med Har du...?

    Först frågan:

    Har du varit i Frankrike?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-07 17:23
    När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Har du...?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-09 11:26
    Man ska börja frågan med HAR DU...

  • Svar på tråden HAR DU...?
  • Kicki85
    Marie-anne skrev 2012-11-12 00:22:39 följande:
    hm svar på ovan, nepp, det blir ganska tråkigt bara jag och morsan, syrran vill ej komma hit pga vissa hm saker, har du köpt julklappar och glömt sedan vilka som sak ha dom när du skulle sätta lappar på dem?

    Ja, det har hänt.

    Har du slutat röka eller snusa någon gång?    

        
  • Kicki85
    Marie-anne skrev 2012-11-12 00:30:59 följande:
    nepp aldrig gjort! har du gjort något så dumt att du velat att marken öppna sej?
    Ja, det har jag garanterat. Kommer inte på något exempel just nu, men visst har jag gjort bort mig rejält.

    Har du klänning eller kjol på dig någon gång varje vecka?   
  • Kicki85
    Marie-anne skrev 2012-11-12 00:36:22 följande:
    hu nej är så otejjig om möjligt=) hej förresten allt bra=)
    har du spelat bil-bingo?
    Ja, allt bra :)

    Ja!! Bilbingo var en klassiker när vi åkte någonstans med min familj när jag var yngre (ifall vi menar samma sak....)

    Har du långt hår? (Fördomsfulla jag anar alltså svaret med tanke på min förra fråga :))
  • Lilia

    Nej, det är lite längre än axellångt, men jag håller på att spara ut det. Har du mörkt hår? (Förlåt att jag avbröt diskussionen. :) )

  • Kicki85
    Lilia skrev 2012-11-12 02:06:54 följande:
    Nej, det är lite längre än axellångt, men jag håller på att spara ut det. Har du mörkt hår? (Förlåt att jag avbröt diskussionen. :) )

    Ingen orsak :) Ja, jag har mörkt hår. Har du gått upp ur sängen ännu?
  • mindran

    Oj, knäppa jag! Missade att formulera frågan med "har du"!! Skriver om; har du svårt att gå upp på mornarna?