• FlowerSmurfen

    HAR DU...?

    Har du...?

    Börja frågan med Har du...?

    Först frågan:

    Har du varit i Frankrike?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-07 17:23
    När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Har du...?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-09 11:26
    Man ska börja frågan med HAR DU...

  • Svar på tråden HAR DU...?
  • Kvinna1989

    Både jag och min sambo fick covid, dock väldigt olika symtom. Min sambo har inte fått tillbaka luktsinnet helt än..

    Nej

    Har du råkat ta fel på dag, tex läkarbesök, inbjudan till fest/födelsedag/släktträff osv. och åkt dit nån dag för tidigt?

  • Bastardised
    Kvinna1989 skrev 2021-09-05 01:30:17 följande:

    Både jag och min sambo fick covid, dock väldigt olika symtom. Min sambo har inte fått tillbaka luktsinnet helt än..

    Nej

    Har du råkat ta fel på dag, tex läkarbesök, inbjudan till fest/födelsedag/släktträff osv. och åkt dit nån dag för tidigt?


    Det är många som drabbats på liknande sätt och efter vad jag har hört är det viktigt att man kommer i kontakt med vården för behandling, man får hjälp att träna upp luktsinnet igen.


    Ja det händer ibland, jag har så oerhört svårt att skilja på mina båda systrars födelsedagar tex vilket har skapat en del rätt pinsamma situationer.


    Har du testat någon form av narkotika?

  • Kvinna1989

    Nej, men de var nära en gång när jag var ca 17-18 år. Var en fest och de var en person som själv var beroende som sa till mig "nej prova aldrig något, du kommer ångra dig tro mig" efter jag tjatade och sa att "jag vill också prova" . Så de var väll bra.

    Har du varit i Bergen i norge?

  • Bastardised
    Kvinna1989 skrev 2021-09-05 01:40:16 följande:

    Nej, men de var nära en gång när jag var ca 17-18 år. Var en fest och de var en person som själv var beroende som sa till mig "nej prova aldrig något, du kommer ångra dig tro mig" efter jag tjatade och sa att "jag vill också prova" . Så de var väll bra.

    Har du varit i Bergen i norge?


    Ja och är där ofta då en av mina nära vänner bor där. Mycket vacker stad och än vackrare omgivningar.


    Har du liftat?