• mrbiig

    Troslös under kjolen??

    Är ni troslösa under kjolen?

    Av bekvämlighet eller tänder ni på det?

    Har nån sett att ni är troslösa?

  • Svar på tråden Troslös under kjolen??
  • sambo i sumpan
    OMNIA skrev 2009-06-18 09:34:36 följande:
    Haha, katt och råttanslek!Jag skojade bara med det jag skrev innan, ha det så bra idag...sambo i sumpan skrev 2009-06-18 09:25:50 följande:
    Du kan ju leta efter ett par vita linnebyxor.......
  • Vege

    sambo i sumpan skrev 2009-06-18 09:54:11 följande:


    Du kan ju leta efter ett par vita linnebyxor.......
    Eller en svart kjol...
  • OMNIA

    Mmm, jag älskar svarta kjolar... Eller det som finns under?


    Vege skrev 2009-06-18 10:36:02 följande:
    sambo i sumpan skrev 2009-06-18 09:54:11 följande: Eller en svart kjol...
  • Vege
    OMNIA skrev 2009-06-18 10:53:23 följande:
    Mmm, jag älskar svarta kjolar... Eller det som finns under?
    Det vet jag ju redan att du älskar!
  • Anonym (Troslös midsomma)

    Jag blir faktiskt inspirerad av den här tråden så det blir nog troslöst på midsommar

    Kanske är det så musen mår bra av lite lufning så flytningarna kanske minskar när trosorna åker av ?? Någon med erfarenhet??

  • OMNIA

    Viket av dem?


    Vege skrev 2009-06-18 14:17:50 följande:
    Det vet jag ju redan att du älskar!
  • Vege
    OMNIA skrev 2009-06-18 15:37:26 följande:
    Viket av dem?
    Det vet du snygging!
  • Skalman78

    Hur har det gått för alla er som lovade eller hoppades på en troslös midsommar eller dag på jobbet? Nu får ni berätta för en som hoppades men aldrig var i närheten av en troslös midsommar.

  • Angels Fall First
    Skalman78 skrev 2009-08-25 21:11:05 följande:
    Hur har det gått för alla er som lovade eller hoppades på en troslös midsommar eller dag på jobbet? Nu får ni berätta för en som hoppades men aldrig var i närheten av en troslös midsommar.
    Någon troslös midsommar minns jag inte ens om det blev Kanske  Och några troslösa dagar på jobbet har jag visserligen ibland (dock ingen kjol då utan byxor) men inte pga att jag önskar sex (jobbar som ensam vuxen) utan mer pga att det är rätt skönt med mysbyxor utan trosor under även på jobbet ibland  
    Men visst har det väl blivit en eller annan dag den här sommaren utan trosor under kjolen. Dom dagar sommaren faktiskt tillåtit dig att ha så lite kläder (råd: flytta inte till södra Irland om du råkar gilla sol och sommar andra sommaren i rad som det är uruselt). Och visst har det vankats sex när det framkommit att jag inte haft några trosor på mig Helst då på direkten  
    mina svenska bostäver kommer och går
Svar på tråden Troslös under kjolen??