• snorppan

    Vi som väntar syskon till våra änglar del 8

    Vi som väntar syskon till våra änglar, del 8


    Här kan vi lufta all glädje och oro som dyker upp under graviditetens gång i vår väntan och längtan efter våra älskade små i magen - samtidigt som vi minns våra underbara änglar som ska bli storasyskon.

    Tidigare trådar:




    ...





    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m42439226.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m44869185.html

    BF-Listan:

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m39541173.htmlwww.familjeliv.se/Forum-10-204/m36680085.htmlwww.familjeliv.se/Forum-10-204/m31226459.htmlwww.familjeliv.se/Forum-10-204/m28774869.html
    Älskar dig för evigt mitt barn, du är så saknad.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-17 20:50
    Det blev ju helknas det här :(
    Provar att länka till tidigare trådar igen och till bf-listan

    Tidigare trådar:

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m28774869.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m31226459.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m34041702-1.ht...

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m36680085.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m39541173.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m42439226.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m44869185.html

    BF-Listan:

    www.familjeliv.se/Forum-10-210/m47346895.html
  • Svar på tråden Vi som väntar syskon till våra änglar del 8
  • snorppan

    Ja Grattis till Jaxon och Jessica 26 till deras små töser {#lang_emotions_flower}


    Älskar dig för evigt mitt barn, du är så saknad.
  • Jaxon

    MaC: Beklagar verkligen.. Kram

    Grattis Jessica 26!

    Våran sessa Joline har kommit till oss! 3235 gr o 47 lång! Allt har gått jättebra!! Själva förlossningen tog 4 timmar så de känns jättebra. Skriver mer sen!!!

    Kram alla!


    ღ Joline är här!!!! ღ
  • Trazzel Maja

    Hejsan !

    Nu är det inte lång tid kvar tills våran lilla ängel ska bli storasyster....
    Jag har haft en bra graviditet och verkligen blivit tagen på allvar när oron varit som störst.

    Veckan som nu kommer känns jobbig för det är då 1 år sedan som vi åkte in på förlossningen och fick reda på att hjärtat på den vi älskar mest slutat slå....

    Va rädd om er !!!

    Kram


    Saknar dej så älskade Maja !!!!!!
  • Vilja 71

    Grattis Jaxon och Jessica26 {#lang_emotions_flower} Underbart härligt{#lang_emotions_heart}

  • snorppan
    Trazzel Maja skrev 2009-09-18 20:54:16 följande:
    Hejsan !Nu är det inte lång tid kvar tills våran lilla ängel ska bli storasyster....Jag har haft en bra graviditet och verkligen blivit tagen på allvar när oron varit som störst. Veckan som nu kommer känns jobbig för det är då 1 år sedan som vi åkte in på förlossningen och fick reda på att hjärtat på den vi älskar mest slutat slå.... Va rädd om er !!!Kram
    Trazzelmaja: Många varma kramar, hoppas veckan ändå går så bra som den kan gå. {#lang_emotions_flower}
    Jag har samma bf som dig. Inte långt kvar.  Skönt å höra att du blivit tagen på allvar och att graviditeten varit bra.

    Jaxon: Ser fram emot en förlossningsberättelse sen när du har tid och ork.
    Älskar dig för evigt mitt barn, du är så saknad.
  • SofiaL

    Grattis till Jaxon och Jessica26

    Trazzelmaja; Massa kramar till dig!

  • Angelyne
    MaC - Ledsen för er skull! Kram

    Jaxon och Jessica26 - Stort, stort grattis till er!! {#lang_emotions_heart}Trazzel Maja - Jobbig vecka, kram till dig!

    Ego - Gaaah, ser nu på Bf-listan att vi bara är tre kvar i september. Hjärtat slår dubbelvolter. Nästa fredag är det tappbedömning med ev. planering av snitt... Hoppas ändå att lilla liten tycker att det är dags att komma ut av sig själv - snart!

    Fin lördag önskas åt er alla! {#lang_emotions_sunny}
  • Gersemi

    Hej tjejer

    Har en fråga rörande första trimestern. Jag har ju inte riktigt fått några andra symptom än trötthet, men där får jag däremot höga poäng... Är så otroligt trött!! Jag har inget jobb nu (pluggade när vi miste sonen och är inte i skick att gå tillbaka till skolan än) och kan därför sova en hel del. Vaknade 12 idag... Min fråga är om det är nyttigt? Ska man ställa klockan och försöka ta sig upp, eller ska jag ta vara på att jag faktiskt får sova utan att bli störd? Förr eller senare lär jag ju börja jobba, men inte just idagarna, verkar det som.

    Vad tror ni? Sova eller ej?

  • Zekelina

    Lämnar ett litet inlägg och får nya tråden bland favoriter På något sätt är ändå just denna tråden "hemma" för mig, trots att det nu ligger ett litet 6-veckors knytte här bredvid. Såååå roligt att se nya pluss i tråden som man känner igen från "försöker". Stort grattis!

  • Trazzel Maja

    Tack alla underbara .... !!!!

    Ibland vet jag inte vad jag skulle göra utan er, även fast jag inte vet vilka ni är så har ni hjälpt mej igenom mycket....

    Kram på er alla och godnatt !!!!!!!!


    Saknar dej så älskade Maja !!!!!!
Svar på tråden Vi som väntar syskon till våra änglar del 8