• Pippi 78

    Namnhalsband

    Hejsan

    Jag är på jakt efter ett namnsmycke. Vill ha ett med 2 st stavar/brickor men jag vill inte ha dem på samma kedja. Jag har sett någonstans att man kan beställa 2 brickor där den ena hänger på en liten extrakedja dvs den hänger lite nedanför den andra. Är det någon som vet var det finns att beställa?

    Funderar oxå på en ring med namnen. Någon som har sett något fint?

    Någon annan som har erfarenhet av att beställa namnhalsband över nätet? Bra eller dåligt?

    TAck!

    //Tove

  • Svar på tråden Namnhalsband
  • L0ved

    solsmycken har. Där beställde jag blev jätte nöjd.


    ♥ Angelina 080422 ♥ BF 28/4 ♥
  • Ulrika74

    Det finns sådant halsband på www.alskadebarn.se , tror även arr hon säljer ringar med namn på .

    Jag har köpt ett halsband därifrån, inte ett likadant men jag är supernöjd med det, så himla fint.

  • JohannaL

    vildavictoria.se har jag betsält alla mina ifrån, lite dyrare men riktigt äkta silver jämfört med många andra och jätte bra säljare där man kankomma med egna förslag osv..=)

  • Skrutten10

    www.butikstil.se
    Hela släkten har namnsmycken från Butik STIL och är jättenöjda. De har riktigt bra priser och kanonservice. Dessutom har de kul tävlingar och bra erbjudanden.

  • Hathor

    www.b-love.se
    har snygga och billiga namnsmycken :)  och där kan man komma med egna idér till sitt namnsmycke så man får det exact som man vill :) 

  • Maddi

    Jag rekommenderar älskade barn, inte dom billigaste. Men dom lägger ner mycket energi och bra kundbemötande.

Svar på tråden Namnhalsband