• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne

    Va fan Bev, jag trodde jag skrivit i fel tråd. Byta bild så där bara.

  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 14:55:21 följande:
    JA! JA! JAAAAAA!!!!!!! Syrran har fixat min dator!! Hon är ett geni. Nu kan jag ladda upp bilder igen och mitt internet stänger inte ner sig för minsta lilla grej. Freedom, freedom!
    Wheeeeeey!!! Skål på henne!
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-06 14:49:18 följande:
    Jag visste inte ens att det skulle börja ikväll: i för sig så brukar jag aldrig kolla dessa tråkiga uttagningarna, bara finalen. Tycker det var så mkt bättre förut när de hade hela melodifestivalen på samma kväll. Det var en helt annan känsla. Nu är det så utdraget och tråkigt. Men finalen och allra mest Eurovision missar jag inte.
    Jag håller med, kvalitén på showen var mycket bättre förr. Men jag för ändå den svenska traditionen vidare och tvingar mig att kolla haha
    Det är så kul för tråden jag hänger i varje år här på FL låter likadan varje gång.
    "Nästa år tänker vi bojkotta melodifestivalen!!"
    Och så sitter vi här igen nu och laddar upp med god mat inför tv-kvällen hahaha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-06 14:55:41 följande:
    Va fan Bev, jag trodde jag skrivit i fel tråd. Byta bild så där bara.
    Ber så hemskt mycket om ursäkt, jag och min hangover-baby erbjuder våra solglasögon som gåvor {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_cool}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-06 14:56:31 följande:
    Wheeeeeey!!! Skål på henne!
    Hon ska få EXTRA många pankisar ikväll
    Sing for the moment
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 14:58:00 följande:
    Jag håller med, kvalitén på showen var mycket bättre förr. Men jag för ändå den svenska traditionen vidare och tvingar mig att kolla hahaDet är så kul för tråden jag hänger i varje år här på FL låter likadan varje gång. "Nästa år tänker vi bojkotta melodifestivalen!!"Och så sitter vi här igen nu och laddar upp med god mat inför tv-kvällen hahaha
    Hahahaha

    Fast jag tycker Sverige har bangat ur totalt när det gäller musik. Svenska artisterna är kvar i samma gamla mönster, och tittarna likaså. o så floppar vi i Eurovision varenda jävla år och får skämmas. Vad hände med "Think outside the box" liksom. Nä, vi kommer aldrig vinna den skiten. Jag kan nog räkna artisterna på en hand som Sverige lyckats med.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 14:58:50 följande:
    Ber så hemskt mycket om ursäkt, jag och min hangover-baby erbjuder våra solglasögon som gåvor
    Jag vill ha hela bebben! Lätt läckraste bebisen ever.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 14:59:15 följande:
    Hon ska få EXTRA många pankisar ikväll
    Det tycker jag! ge henne några från moi också!
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-02-06 14:11:46 följande:
    Vilka ska se Melodifestivalen ikväll då??Mamma gör lasagne till lunch och ska göra en vegetarisk till mig. Så jag tänkte göra pankisar ikväll till hela familjen....känner mig snäll. Så det blir väl att äta det framför tv:n ikväll. Det är inte ofta jag sitter där nere med hela familjen men Melodifestivalen gååååår bara inte att missa
    Jag ska göra det =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael