• Hallonröd

    Svara JA eller NEJ

    Den gamla är slut och jag hittade ingen ny, vi kör väl en omgång till...?...{#lang_emotions_wink}Ställ vilken fråga som helst och ställ den så att man endast kan svara JA eller Nej. Den som har svarat på frågan ska ställa ny fråga till nästa.



    Då kör vi {#lang_emotions_smile} 


    // Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Svara JA eller NEJ
  • kokosnötmjölk

    Låter som att det är en väldigt snäll granne :)

    Nej, badar hellst i insjö (men allra hellst inte alls)

    Brukar du lyssna på musik varje dag?

  • bastardized

    Ja det gör jag, spelar även instrument minst en gång om dagen när jag är hemma.


    Har du demonstrerat någon gång?

  • bastardized

    Nej inte alls.


    Är du en människa som tycker om traditioner?

  • kokosnötmjölk

    Ja, jag har en tradition jag gillar och som betyder mycket för mig. Men nej, generellt är jag inte förtjust i traditioner. Men jag har heller absolut noll emot att andra älskar traditioner och allt vad det innebär.

    Brukar du vara vaken på natten och sova på dagen?

  • bastardized
    kokosnötmjölk skrev 2018-12-10 01:53:40 följande:

    Ja, jag har en tradition jag gillar och som betyder mycket för mig. Men nej, generellt är jag inte förtjust i traditioner. Men jag har heller absolut noll emot att andra älskar traditioner och allt vad det innebär.

    Brukar du vara vaken på natten och sova på dagen?


    Håller med dig där.


    Ja det händer i perioder beroende på vad jag pysslar med på jobbet.


    Har du någon vän ifrån din barndom kvar som fortfarande står dig väldigt nära?

  • kokosnötmjölk

    Ja, tre stycken och de betyder väldigt mycket för mig då de alltid har funnits där för mig och jag hoppas att de känner att jag alltid funnits där för dem också...

    Brukar du skicka över 2000 sms/månad?

  • bastardized
    kokosnötmjölk skrev 2018-12-10 02:22:03 följande:

    Ja, tre stycken och de betyder väldigt mycket för mig då de alltid har funnits där för mig och jag hoppas att de känner att jag alltid funnits där för dem också...

    Brukar du skicka över 2000 sms/månad?


    Nej. det låter väldans mycket..


    Förväntar du dig ett flertal julklappar?

  • kokosnötmjölk

    Nej, jag är nöjd med det jag har och ser inte poängen med att man ska ge varandra saker som ändå (oftast) blir liggandes i en hylla. Om det räknas som julklapp så gillar jag att få umgås med min familj och julklappar i form av välgörenhet via tex rädda barnen (sånna där "paket" man köper, hur 17 jag nu ska beskriva det...).

    Gillar du att fira jul?

  • bastardized

    Jag tycker väldigt mycket om jul, att få vara nära vänner och vissa delar av släkten, god mat och en mysig atmosfär. Det kommer sig nog ifrån att jularna när jag var liten var traumatiska...


    Läser du mycket böcker?