• Peter37

    Vad har du på dig nu?

    Vad har du på dig för kläder just nu?

    jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-29 23:16
    SKRIV VAD NI HAR PÅ ER I TRÅDEN..INGET ANNAT,MKT ANNAT SURR NU

  • Svar på tråden Vad har du på dig nu?
  • Anonym (p)

    Mysbyxor, fårskinnstofflor och en hoodie-glömde granny panties

  • Anonym (=))

    rutig skjorta jeans strumpor randiga underkläder och smycken=)

  • Nyfiken gul

    Svarta leggings i läderlook och en lång svart tunika i silke.

    Ska snart iväg och sjunga på två minnesgudstjänster i kyrkan.  


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • IsDimma

    Långärmad underställströja, plus underställsbyxori termomaterual. Har tjocka sockar och varma mysiga benvärmare. Sen ligger jag nedbäddad under först en fleecefil, sen dubbla täcken i påslakanet och sen ett extra täcke till. Jag fryser ändå.
    Jag äter antibiotika, blev bra efter en vecka (ska äta 20 dagar). Har jobbat två veckor och snart är antibiotikan slut (den från nu senast). Jag blev lite täppt i näsan (som ni blir av och till häromdagen. Senare den dagen var huvudvärken uppe i maxdos citondon kombinerat med maxdos Ipren. Det är vad jag ätit hela dagen idag i tablettväg. Och nu på kvällen får jag feber jag säger nej , nej,NEJ till en ny omgång. För just nu förkylning med världelös huvudvärk. På måndag efter antibiotikakurer är slut fullt utvecklad bihåleinflammation - JAG VILL INTE MER. JAG VILL ALDRIG HA ONT I HUVUDET IGEN. ALDRIG! Jag har fler dagar om året ätandes maxdos citondon och Max Ipren än vad jag har "vanliga" dagar med på sin höjd lite huvudvärk. 200+dagar OM ÅRET

Svar på tråden Vad har du på dig nu?