• CarVen

    Oktobermammor -06 i Göteborg, tråd nr. 17

    3 års trots, syskonrivalitet.....och fikaträffar!

    Välkomna hit!

    Sötnosarna födda 2006
    5/10 - Oliver
    6/10 - Thyra & Filip
    7/10 - Citrina
    10/10 - Annie & Engla
    11/10 - Lukas
    17/10 - Elin
    27/10 - Novalie
    15/11 - Chloe

    Syskon 2008
    17/6 - Leia
    27/7 - Noah

    Syskon 2009
    26/1 - My
    27/1 - Ebba
    3/3 - Wilmer
    17/4 - Esther
    18/5 - Noomi
  • Svar på tråden Oktobermammor -06 i Göteborg, tråd nr. 17
  • Sha

    Kan inte nästa vecka.

    Men veckan därpå får ni gärna komma hit! Antingen på måndag eller fredag!

  • lill smurf

    CarVen: Hoppas verkligen att ni mår bättre snart! Vi är på bättringsvägen.. men jag är inbokad fredag och "vågar" inte riktigt ses imorgon.. Men jag hade tyckt det vore roligt om vi försökte boka något nästa vecka.

  • Kicksen

    Jag ska på tarmröntgen med My på måndag så nästa vecka kan inte vi. Men hoppas ni är några som får till det och att vi kan ses snart igen efter det. 

  • CarVen

    ska vi äntligen försöka få till en dejt nästa vecka, annika?? Ungarna är ju 9-10 månader nu och vi sågs när de var pyttisar....Oj vad tiden rusar iväg! Mig veterligen har jag inget inplanerat nästa vecka. Vilken dag är Novalie hemma från förskolan? Lukas går alla dagar, men bara till lunch. Kan ha hem honom också om vi planerar in ngt.

  • Heidi1
    AmoreElin skrev 2010-02-10 19:08:45 följande:
    Ngn av er som äter el ätit cerazette?Kram Johanna
    jag har o jag mådde inte bra av dom. slängde dom efetr ca 5 månader.

    Nästa vecka e jag ledig på fredag om nån vill träffas o fika o leka
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • lill smurf

    Ja jag vill gärna ses! Novalie är hemma onsd, torsd, fred nästa vecka så fredag passar ju bra för oss som du föreslår Mammaheidi

  • CarVen

    Fredag passar oss också! Träff ute, typ slottsskogen, eller Lek & bus, eller bara hemma hos någon? Det börjar väl vara dags att ses hemma hos oss i såfall, ni har varit hembjudna en gång, tror jag, när Lukas & co. var små...

  • Sha

    Kommer gärna till er nästa fredag Carven! Annars får ni gärna komma hit också. Noah gillar inte att vara ute (stor besvikelse för familjen i övrigt) så vi är gärna inte bara ute...

  • Heidi1

    Låter toppen skoj o träffa er nästa fredag. Carven jag o barnen kommer gärna till er.


    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
Svar på tråden Oktobermammor -06 i Göteborg, tråd nr. 17