• Vädur 78

    gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2

    vi som gjort ivf och äntligen har fått vårt efterlängtade plus

  • Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2
  • Vädur 78
    längtan efter lillamirakel skrev 2010-02-27 20:23:26 följande:
    Helenas83: Ja då får det kanske bli en Akta graco logico s för oss ändå.. Den var ju så billig! Maken ville hyra en på lassarettet för 500.- men då vi upptäckte den här för 995.- så känns det ju roligare att ha en ny och en egen. Man vet att den inte är kastad runt i onödan.. att det inte är behandlad hårdhänt.Vädur78: Har du alltså köpt en Akta Gracio?Vill ju självklart ha en sån som man bara klickar fast men det verkar ju vara så med Aktas..
    Nej vi har beställt en Be Safe
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • längtan efter lillamirakel
    Vädur 78:

    Ok Känner mig helt virrig i huvudet! Fattar knappt vad någon skriver "De sa där vi handlade att den var bäst i test. Somnar barnet i den så kan man fälla ner den så den blir platt så den kan sova vidare där.
    Sen var den extra säker vid huvudet och något speciellt när den satt, med bäckenet eller vad det var jämnför med de andra....."

    Vilken stol menar du här??
    ♥ BF 2010-06-20 ♥
  • Vädur 78
    längtan efter lillamirakel skrev 2010-02-27 21:44:35 följande:
    Vädur 78:Ok Känner mig helt virrig i huvudet! Fattar knappt vad någon skriver "De sa där vi handlade att den var bäst i test. Somnar barnet i den så kan man fälla ner den så den blir platt så den kan sova vidare där.Sen var den extra säker vid huvudet och något speciellt när den satt, med bäckenet eller vad det var jämnför med de andra....."Vilken stol menar du här??
    Det är Be Safe...
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Höst flickan

    Godmorgon vänner
    Hoppas ni haft en skön helg, det har jag.
    EN lugn o skän helg i MIN lägenhet såå mysigt!!
    O jag är  nöjd just nu med mitt försäkringsbolag....o hoppas så förblir

    Är riktigt tungt nu att gå..man blir mycket anfådd väldigt lätt o det är halt o besvärligt.
    Prommisen i helgen som brukar ta en o en halv timma tog dryga 2 timmar...*pust*

    Annars..shoppat lite najs...kollat på Flickan i luftslottet, den var grymt bra.

    Annars...ja..bra..har dock lite illamåendekänslor i gen o har svårt att ta djupa andetag, märker att jag lixom kippar efter andan ibland.
    Hon är lungn där inne..gör mig lite orolig..men så rör hon sig..*skönt*..men ingen vilding alls än sålänge.

    Fått ordning hemma, skönt..trivs så bra.

    Kram kram


    Allt tyder på att det blir en lillasyster♥
  • Dipsy

    hallå...jag har varit lite trött och seg i helgen och är det fortfarande...har en förkylning på g och det är så svårt att sova...täppt i näsan...

    tog alvedon igår för jag kände mig sååå risig och jag som får värsta ångesten om jag tar nått ut över det vanliga....men alvededon vet jag inte är nå skadligt men det är ändå hjärnspöken som härjar...

    här vräker det ner snö och barnen har sportlov...vad hittar man på då???

  • Dipsy

    höstflickan: ja om jag fått med mig mitt äldsta barn...vägrar när det snöar...men med lite mutning så har det gått idag...byggt snögrottor...som tur är det ju inte speciellt kallt....

  • Vädur 78

    God morgon alla söta gravida{#lang_emotions_gravid}
    Ska snart iväg till MVC på kontroll Lyssna på det lilla hjärtat{#lang_emotions_heart}


    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Höst flickan
    Vädur 78 skrev 2010-03-02 07:39:53 följande:
    God morgon alla söta gravida Ska snart iväg till MVC på kontroll Lyssna på det lilla hjärtat
    härligt
    Allt tyder på att det blir en lillasyster♥
  • Vädur 78

    Tillbaka från MVC..... Puh vad han skrämde oss idag när vi skulle lyssna på hjärtljudet tog hur långt tid som helst innan BM hittade det..... sen började hon fråga om jag känt honom idag och det hade jag inte.....men tillslut kom det underbara ljudet{#lang_emotions_heart}
    HB låg fortfarande på 140, samma som för 4 veckor sen SF var 24 tror jag. Blodtryck bra och socker bra.
    Nytt besök om 3 veckor.


    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2