• Vädur 78

    gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2

    vi som gjort ivf och äntligen har fått vårt efterlängtade plus

  • Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2
  • mammaNena
    Vädur 78 skrev 2010-03-03 07:49:02 följande:
    Helena: Hur går det för dig??? Tänker på dig♥
    {#lang_emotions_heart} va du e gullig
    jo jag fick komma hem! Men varför ska det vara bra!?! har åkt på en sån dunder förkylning så jag hör inget, kan inte prata, snoret rinenr och huvet värker Ska in till fl på ny koll i morgon, är inte alls upplagd att åka till stan och träffa folk, men jag har väll inget val. det va iaf väldigt skönt att komma hem! 
  • Vädur 78
    mammaNena skrev 2010-03-03 11:50:02 följande:
    va du e gullig jo jag fick komma hem! Men varför ska det vara bra!?! har åkt på en sån dunder förkylning så jag hör inget, kan inte prata, snoret rinenr och huvet värker Ska in till fl på ny koll i morgon, är inte alls upplagd att åka till stan och träffa folk, men jag har väll inget val. det va iaf väldigt skönt att komma hem! 
    Skönt att du får vara hemma i alla fall. Krya på dig!
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Höst flickan

    Hej vänner.
    sitter just nu på mvc o gör glukosbelastning..ska sitta här i 2 timmar fastande...*trött redan*

    Har börjat få problem med kramp i vaderna om nätterna..attans vad ont det gör

    Kram kram


    Allt tyder på att det blir en lillasyster♥
  • Vädur 78
    Höst flickan skrev 2010-03-05 08:34:30 följande:
    Hej vänner.sitter just nu på mvc o gör glukosbelastning..ska sitta här i 2 timmar fastande...*trött redan*Har börjat få problem med kramp i vaderna om nätterna..attans vad ont det gör Kram kram
    Vad jobbigt! Kramar om
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Höst flickan

    helloooo vart är alla??

    Ja ja..glukosbelastningen gick bra
    Sen bar det i väg o på shoppingtur...handlade dom första baby kläderna o en barnvagn självklart min favvo, emmaljunga city cross.
    Handlade även ammnings bh.

    har nästan exakt samma sf mått som med dottern vid det här tiden sist, skiljer en cm.
    Hb 110..så jag har inhandlat lite mera järn.

    ja..hej hopp

    Kram kram


    Allt tyder på att det blir en lillasyster♥
  • pessl

    Usch, jag vaknar också varje natt av vadkramp och måste rusa upp och hoppa lite. Inte konstigt att jag är trött egentligen.


    Glukosbelastning, det skiljer sig visst mellan olika landsting. Vissa landsting, tex Skåne, har det mer eller mindre som rutin. Här i Göteborg har jag aldrig hört talas om någon som gjort det. 
    Mitt hb har också börjat krypa neråt...
  • Höst flickan

    Godmorgon
    Hoppas ni haft en underbar helg allihopa..det har jag
    Var på badet med dottern i går, var dock lite försiktig..dom har ca 29 graders varmt vatten..mycket skänt..men jag är skraj för bakterier..men det ska väll inte vara någon fara man överdriver nog rejält..Men jag badade o hade skoj med henne i ca 1-2 timmar, sen fick hon bada själv ett tag.
    Trodde att hon skulle vara liiite trött när vi kom hem..tjena det blev dans till pippi o matbjudning.... själv var jag astrött.....

    Måndag o sol igen underbart o 3 grader enbart...känns det inte lite vår i luften??
    Solen värmer!!har ni kännt det?
    Så underbart!

    Kram


    Allt tyder på att det blir en lillasyster♥
Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2