• Vädur 78

    gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2

    vi som gjort ivf och äntligen har fått vårt efterlängtade plus

  • Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2
  • Höst flickan

    hej ¨på er vänner.

    Helena ta det lungt.

    Jag har precis kommit in fårn en 2 timmars prommis i snigeltakt...känner mig såå stor!! hur ska detta gå!!klarade mig från smärta dock ...(börjar få foglossning)
    Tilda har laggt sig på tvären..känns lite obehagligt faktiskt...för första gången känner jag hennes krafsande på vänster sida.

    Har även fixat hyllorna i badrummet blev jättebra!så nu finns det gått om plats för blöjor osv

    Hoppas ni har en bra påsk..jag mumsar mandelägg för fullt

    Kram kram


    ♥Snart kommer våren och en liten lilla syster♥
  • Dipsy

    varit ute på skoter utflykt med grillning och gott sällskap men det var nog sista resan med skoter för min del innan bebis kommer....ajaja vad jag har ont i mina fogar och ryggen....hoppigt värre...

    hur länge äter ni andra folacinet...tror min kinik sa till mig att äta till vecka 20 som nu är passerad för ett bra tag sedan...men det kan väl inte skada att man äter längre????slutade ni bara tvärt?

  • Vädur 78

    Hoppas alla haft en bra påsk{#lang_emotions_flower}

    Känns som det hänt mycket på en vecka. Förra veckan kunde jag smidigt gå på promenad i 50-60 min och idag var det hemskt att ta sig runt i 25-30 min
    Känner mig helt stel och seg i ryggen.

    Är det någon annan som har ont mellan benen?? Det gör väldigt ont om jag står på ett ben och tar på mig byxorna..... tror inte det är foglossningen för då är det väl mer framtill det ska göra ont?


    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Vädur 78
    Höst flickan skrev 2010-04-06 12:01:24 följande:
    Vädur, jag tror det är babyn som börjar fixera sig o trycka på.
    aha, kan det vara så... Får se vad BM säger på torsdag.
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Dipsy
    Höst flickan skrev 2010-04-06 12:00:33 följande:
    När var det man skulle sluta med trombylen?Var det vecka 36?
    2-3 veckor innan beräknat bf sa min klinik om trombylen...men folacinet då hur har ni nadra gjort???slutat??
  • Höst flickan

    jag har aldrig ätit det på recept, jag äter folacin lite då o då nu, förut varje dag i vanlig vitamintablett


    ♥Snart en liten lilla syster♥
  • längtan efter lillamirakel

    Hej tjejer!

    Hoppas ni haft en härlig påsk!

    Själv har vi varit i fjällen, kört skoter och fiskat röding. Måste säga att det känns att man är gravid, orkar inte vara ute hela dagarna som innan. Måste lägga mig och vila på isen..
    Har så sjukt ont i svanken. Tar mig inte upp själv om jag ligger på rygg Hur ska det gå att föda då man har så ont redan?

    Tror jag läste i den här tråden att det var några tjejer som hade ont i/under revbenen. Jag har så sjukt ont i/under de högra revbenen. Det är inte Äggbert som sparkar. Ibland känns det som jag håller på att gå sönder och det svider tom.

    Jag skulle sluta med Trombylen 4 veckor innan BF..


    ♥ BF 2010-06-20 ♥
Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2