• Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?
  • Deegan

    åh så var det en ny kväll och då får vi väl'a dela en låt igen, så varför inte välja ett smålands band som har väldigt go&trevlig musik, Deras låtar har man festat till X antal gånger Flört
    Bandet är 2 blyga läppar Skrattande





    /D

  • Deegan

    Jag kör på här med en låt till, började att lyssna igenom Luke Combs låtar på jobbet, det fanns lite att välja ifrån denna herren Glad

    Denna låten är en fin&lugn och återigen vacker text Skrattande





    /D

  • Nandez
    Deegan skrev 2024-01-17 20:11:27 följande:

    Jag kör på här med en låt till, började att lyssna igenom Luke Combs låtar på jobbet, det fanns lite att välja ifrån denna herren Glad

    Denna låten är en fin&lugn och återigen vacker text Skrattande

    /D


    Så finstämd fin låt😀
  • Deegan
    Nandez skrev 2024-01-17 22:54:34 följande:

    Jimi Hendrix på tv😍


    Haha då så sov herr Deegan 😅
    Han var en riktig gitarrgud Hendrix 😃👌

    /D
  • Deegan

    Go kväll..

    Lite covers låtar funkar istort sett alltid, här kommer en bra cover på David Bowie's låt Heros ifrån Motörhead, den riktigt bra anser jag, bättre tempo o lite mera rockigare om man ska uttrycka sej så :)
    En annan som är en som verkligen gillade Motörhead under många år så är det så sorgligt att bandet dog när Ian "Lemmy" Kilmister dog 2015 Rynkar på näsan





    /D

  • Nandez
    Deegan skrev 2024-01-18 06:11:36 följande:
    Haha då så sov herr Deegan 😅
    Han var en riktig gitarrgud Hendrix 😃👌

    /D
    Ja, det var han verkligen🎸
  • Nandez
    Deegan skrev 2024-01-18 17:15:24 följande:

    Go kväll..

    Lite covers låtar funkar istort sett alltid, här kommer en bra cover på David Bowie's låt Heros ifrån Motörhead, den riktigt bra anser jag, bättre tempo o lite mera rockigare om man ska uttrycka sej så :)
    En annan som är en som verkligen gillade Motörhead under många år så är det så sorgligt att bandet dog när Ian "Lemmy" Kilmister dog 2015 Rynkar på näsan

    /D


    Bra😀
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?