• Svar på tråden Vi som läser på Liber Hermods del 5
  • DuBBeeL
    summertime123 skrev 2010-02-15 18:20:09 följande:
    hallå! känns så skönt o starta nya trådar för då är man bara närmare slutbetyget Hur går d för dig??
    Det går bra, snart färdig :) Ska bli skönt faktiskt, hinner jag plugga inför HP i lugn och ro också, tänkte jag skulle skriva 2.0 hahha. Det gäller att sikta högt :D
    Har du mycket kvar att läsa, eller börjar du se slutet?
  • Teschty

    nån här då kanske som vill testläsa min först uppgift, har börjat idag =) känns så roligt, men lite osäker. Nån som vill kolla om det ser bra ut? Om jag ska tänka på något?


    Alvin mammas hjärta
  • summertime123
    DuBBeeL skrev 2010-02-15 18:35:14 följande:
    Det går bra, snart färdig :) Ska bli skönt faktiskt, hinner jag plugga inför HP i lugn och ro också, tänkte jag skulle skriva 2.0 hahha. Det gäller att sikta högt :DHar du mycket kvar att läsa, eller börjar du se slutet?
    ååh vad skönt! Har du gjort HP tidigare? Jag bestämde mig för att inte göra den i vår och istället plugga en massa till höstens prov. Blir klar i oct så jag ska in på högskolan VT 11 vad ska du läsa för ngt??
    Teschty skrev 2010-02-15 21:38:49 följande:
    nån här då kanske som vill testläsa min först uppgift, har börjat idag =) känns så roligt, men lite osäker. Nån som vill kolla om det ser bra ut? Om jag ska tänka på något?
    vad är det för kurs du läser?

    ni som läst administration A, behöver lite hjälp!!! På första uppdraget om service som en del av ett företags affärskultur. Vad menas m d?? fattar inte riktigt. service inom tjänsteföretag & som en del av ett företags affärsidé fick jag med men det sista nämns ju inte i boken... tacksam för hjälp!!!
  • Kalaskent

    Hej allesammans


    Jag ska inom kort ha min muntliga examination i Svenska B. Är det någon som gjort den och kan berätta vad jag kan förvänta mig för typ av frågor? Är det mycket som omfattar annat än uppdragen man gjort? Vill bara ha en liten hum om vad som kan komma, ogillar att inte vara förberedd.
    Tack {#lang_emotions_sunny}
  • DuBBeeL
    Kalaskent skrev 2010-02-16 18:31:33 följande:
    Hej allesammans Jag ska inom kort ha min muntliga examination i Svenska B. Är det någon som gjort den och kan berätta vad jag kan förvänta mig för typ av frågor? Är det mycket som omfattar annat än uppdragen man gjort? Vill bara ha en liten hum om vad som kan komma, ogillar att inte vara förberedd. Tack 
    Den litteraturhistoriska tidsaxeln gillar Mårten, om du har honom som lärare. Du ska kunna nämna något från varje epok.
    Dokumentet finns att hämta på Hermods Lärcentrums hemsida.. Eller så klickar du här :)
    http://webnews.textalk.com/upload/articlefile/1/342571/LITTERATURHISTORISK_TIDSAXEL.doc

    alt:
    http://74.125.77.132/search?q=cache:cuE-VnoMZlUJ:webnews.textalk.com/upload/articlefile/1/342571/LITTERATURHISTORISK_TIDSAXEL.doc+litteraturhistorisk+tidsaxel&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se

    Good Luck! :)
  • Matillin

    Då var Engelska C kursen avklarad, så skönt!
    Var lite nervös innan eftersom jag inte läst så mycket inför den, men det gick bra ändå.
    Vg fick jag i betyg och det var vad jag hade fått på alla uppdragen med, så hade inte räknat med mvg direkt
    Nu är det bara matte c kvar för mig den här terminen

  • ToZa

    Hej ..

    Har smygläst tråden i flera veckor nu och är så peppad att plugga ;) Jag pluggade 3 ämnen  (Medicinsk grundkurs , människan socialt och kulturellt och etik o livsfrågor) på distans hösten 2008 sen kom min dotter och då har jag tagit en paus men tänkte börja plugga nu i mars/april trots att hon fortfarande är hemma . Lär bli tufft men är så trött på att inte göra något .

    Har bara 300p från gymnasiet så jag har en hel del att läsa in men är som sagt peppad:) Ska läsa många ämnen som ingår i handelsprogrammet då jag vill jobba med något inom det .. Ekonomi , knappa på datorer eller inköpare eller ja , nåt liknande ! 
     
    Är det någon som läst dom ämnerna? =)

    Kände att jag var tvungen att skriva när jag har smygläst här så länge

  • Kinna1
    Hejsan.

    Någon som har haft Samhäll A examination?

    Är sjukt nervös, jag är otroligt dålig på sånt här.
    Vilka frågor kommer han att ställa?
Svar på tråden Vi som läser på Liber Hermods del 5