• Essmo

    Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...

    Vi kör vidare med ännu en tråd {#lang_emotions_cool}

    Här samlas vi scrappande vänner gamla som nya. {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer ! {#lang_emotions_smile}Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här

    Tredje tråden hittar du här
    Fjärde tråden hittar du här
    Femte tråden hittar du här
    Sjätte tråden hittar du här

    Här hittar du länkar till Svenska Scrapbutiker

    Här hittar du länkar till våra bloggar

    {#lang_emotions_flower}Välkomna{#lang_emotions_flower}


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...
  • Pyzzlan

    Oj vad här har hänt mycket. Vilken otur med korten Coursell, men slutresultatet blev ju hur fint som helst sedan! Ett stort grattis till Eyovine! Den platsen är du väl värd.


    Själv har min scrapping begränsat sig till litet shopping de senaste veckorna. Jobbet har tagit alla mina krafter, men nu är jag sjukskriven tills mammaledigheten börjar om 3 veckor, så kanske krafterna räcker till litet scrapping nu. Suget är stort liksom fotohögen som ligger orörd.


    Om någon har tips på någon trevlig utmaning, så mottages det med glädje

  • Venezuela

    Oiii, jag har varit iväg på mässa här i stan i dag (Karlstad). Ljuvligt att ha 14 butiker att shoppa från när stan annars bara erbjuder typ 3. Skyndade hem för att ta hand om den lille sonen, 2 månader, och när jag kommer hem är de inte ens hemma. Då hade jag ju kunnat stanna ett tag till Får nog bli en tur i morgon också...


  • Eyovine

    Kul med mässa =)... själv skulle jag varit på pysselträff idag.. men fick lite förhinder =/... som heter jobb! Men passade på att scrappa igår när vi hade strömavbrott.. Fortsätter på sommartemat... finns i min blogg..

    stokk-eyovine.blogspot.com

  • Cia o krabaten

    Zozzo: Jo tack, bara bra.


    Hinner knappt scrappa bara känns det som, men har massor med ovisade LO's iaf!
    Hoppas ni får fortsätta må bra nu!
    Pyzzlan: Passa på att ta det lugnt nu, det behövs sen!
    Så länge man fotar och skriver lite stödord iaf så man kan skriva journaling sen så kan man alltid scrappa ikapp sen
  • Pyzzlan

    Tack för tipset Cia! Måste erkänna att jag är dålig att föra anteckningar och sen är det trassligt med journallingen när jag inte minns. Borde egentligen göra en genomgång av fotona nu, för efter babyn kommit är väl hjärnan helt mjuk ett tag Ser fram emot att se dina nya LO's, så upp med dem i bloggen nu!

  • Eyovine

    Glömde juh tacka för alla grattisar igår ;).. är så inne i att skapa nu.. kreativiteten bara sprutar... måste bero på att ljuset är tillbaka =D...


    Pyzzlan kolla inne på scrapkollen... många nya utmaningar för mars..

    Bloggen är uppdaterad igen... månadens utmaning hos scraplagret..

    stokk-eyovine.blogspot.com

  • Örnen76

    Coursell - tur att det löste sig med inbjudningarna!

    Maja - grattis


    Ladydaj - skoj med mässa!


     


    kika gärna in i min blogg ornen.blogg.se/
Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...