• Essmo

    Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...

    Vi kör vidare med ännu en tråd {#lang_emotions_cool}

    Här samlas vi scrappande vänner gamla som nya. {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer ! {#lang_emotions_smile}Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här

    Tredje tråden hittar du här
    Fjärde tråden hittar du här
    Femte tråden hittar du här
    Sjätte tråden hittar du här

    Här hittar du länkar till Svenska Scrapbutiker

    Här hittar du länkar till våra bloggar

    {#lang_emotions_flower}Välkomna{#lang_emotions_flower}


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...
  • Venezuela

    Hallå där alla scraptroll! Här är en till som befunnit/befinner sig i en svacka. Häromdagen fick jag förfrågan om att hålla i en kurs och då var jag tvungen att tänka efter om jag ens vet hur man gör längre. Förr gjorde jag sånt utan att blinka, men nu känns det inte lika självklart längre. Idag slog jag iaf till och uppdaterade min blogg för första gången på 5 mån (!) och till råga på allt har jag gjort två inlägg. Bäst att smida medans järnet är varmt


  • Cia o krabaten
    Venezuela skrev 2010-09-23 22:07:12 följande:
    Hallå där alla scraptroll! Här är en till som befunnit/befinner sig i en svacka. Häromdagen fick jag förfrågan om att hålla i en kurs och då var jag tvungen att tänka efter om jag ens vet hur man gör längre. Förr gjorde jag sånt utan att blinka, men nu känns det inte lika självklart längre. Idag slog jag iaf till och uppdaterade min blogg för första gången på 5 mån (!) och till råga på allt har jag gjort två inlägg. Bäst att smida medans järnet är varmt
    Härligt! *Rusar in i bloggen*
  • Cia o krabaten
    Lingonflickan skrev 2010-09-24 09:33:44 följande:
    Och här är en som känner sig på G!
    Kul kul!
    Jag har också scrappat denna vecka, och med långträff för 2 helger sen så har jag många nya på tavelhyllan
    Men sen är det ju en del moment innen de når bloggen så ni får vänta  
  • Eyovine

    Hur många av er har köpt senaste nr av Scrapbooking mm?? Jag gjorde det  =) och har blivit tokkär i att kladda och kleta (mer än vanligt då). Har liftat stilen av Anna Dabrowska-Pekocka... hon är makalös!! En helt ny kost värld öppnade sig =D. Nu vill jag bara skapa!!!  är du nyfiken kan du kika i min blogg!

    stokk-eyovine.blogspot.com

  • Cia o krabaten

    Eyovine: Oj, den har jag inte läst sedan min prenumeration gick ut där när alla var så besvikna på den...
    Trodde knappt den levde längre!
    Måste kanske ta ett kik på Pressbyrån imorgon?! 

Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...