• Essmo

    Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...

    Vi kör vidare med ännu en tråd {#lang_emotions_cool}

    Här samlas vi scrappande vänner gamla som nya. {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer ! {#lang_emotions_smile}Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här

    Tredje tråden hittar du här
    Fjärde tråden hittar du här
    Femte tråden hittar du här
    Sjätte tråden hittar du här

    Här hittar du länkar till Svenska Scrapbutiker

    Här hittar du länkar till våra bloggar

    {#lang_emotions_flower}Välkomna{#lang_emotions_flower}


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...
  • maddeh
    Venezuela skrev 2010-11-28 00:33:13 följande:
    hej hej! Bloggat lite julkort...
    Oj vilka fina saker. Nu blev jag jätte inspirerad!
    Mamma till Robin 061210 och Marcus 080722
  • Pyret78

    hoho...kikade in i tråden efter ett vääääldigt långt uppehåll från fl. Kul att se flera kända ansiktenGlad
    Nu ska jag rusa idare o leta efter scraplusten...hmmm...var kan den finnas??

  • Amelié77

    Vilket scrapforum är "mest livligt" just nu? Finns det nåt ställe där alla samlas eller? Tycker det är så dött på alla forum nu för tiden. Och tävlingar är jättesvåra att hitta. Har de minskat eller är det bara svårt att leta reda på dem?

  • Zozzo87

    Hejsan!! Ville bara visa att jag lever :)

    Måste ju få tala om hur det går...Barnen o jag trivs som fiskar i vattnet. Jag har blivit kär ;) och fick me kärleken en man OCH hund på köpet ;) hehe...Arbetet fick jag förlängt...

    Jaa, o igår fick jag veta att mitt ex har förlovat sig i lördast efter 4½ månaders förhållande :-O Snabba ryck här vet ni...

    Scrappingen då?? NÄR ska jag hinna? :-O

    Sköt om er!!Kram


  • Essmo

    Hej på er! Oj va längesedan det var jag var här inne å kollade... Drömmer Hoppas ni mår bra? Ser att det inte är så mycket action här inne nu för tiden...
    Pyret; skoj att du har hittat tillbaka hit igen.. MissG, jag är mest inne på Svensk Scrapbooking, det är det bästa scrapforumet tycker jag iaf.. Zozzo, va skoj å höra att det går bra för dig! Underbart å höra att du har funnit kärleken igen!

    kram på er!


  • Amelié77

    Essmo - jag brukar nog kika in där ibland också, men det blir väldigt sällan nu. Beror kanske på att jag inte scrappar så mycket heller...

Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...