• Essmo

    Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...

    Vi kör vidare med ännu en tråd {#lang_emotions_cool}

    Här samlas vi scrappande vänner gamla som nya. {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer ! {#lang_emotions_smile}Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här

    Tredje tråden hittar du här
    Fjärde tråden hittar du här
    Femte tråden hittar du här
    Sjätte tråden hittar du här

    Här hittar du länkar till Svenska Scrapbutiker

    Här hittar du länkar till våra bloggar

    {#lang_emotions_flower}Välkomna{#lang_emotions_flower}


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...
  • Lingonflickan

    Har äntligen börjat med ett särskilt scrap-projekt. Det blir en utmaning att scrappa annat än barnen och enstaka BoM. Ska göra ett tema-album. Bilderna ligger i datorn, bara att sätta igång.


    Bara döda fiskar flyter medströms
  • Fnyz

    Precis bredvid vaksala torg och skola bör min svagerska nu när hon studerar. Hon kommer därifrån och har gått där i skolan. Så jag vet precis vart det är men tyvärr så är den där helgen uppbokad av scrap i Hudiksvall så jag åker åt andra hållet. Men säg till om det blir igen för jag kommer gärna!

  • Venezuela

    Fnyz: Trevligt att se dig här igen och grattis till den blivande trean. Din lilla/stora M minns jag från alla dina layouter, de ögonen avslöjade direkt vem som scrappat layouten För min del har det inte blivit många mycket scrappat, men kort blir det fortfarande med jämna mellanrum. Vilat lite nu sen den hektiska julruschen...


  • Cia o krabaten
    Fnyz skrev 2011-01-25 21:54:05 följande:
    Precis bredvid vaksala torg och skola bör min svagerska nu när hon studerar. Hon kommer därifrån och har gått där i skolan. Så jag vet precis vart det är men tyvärr så är den där helgen uppbokad av scrap i Hudiksvall så jag åker åt andra hållet. Men säg till om det blir igen för jag kommer gärna!
    Kul!

    Det blir en större mässa i slutet av maj Bara att boka in redan nu!
  • Armine

    Hej allihopa!

    Här är det fullt upp med jobbet så jag har inte haft tid att göra något på sista tiden. Men igår gjorde jag en ny förvaring till mina dies. Hur den blev kan ni se i min blogg. (Länk finns i min presentation).

  • Cia o krabaten

    Imorgon är det scrapmara för mig!
    Ska bli så himla kul!
    Tyvärr måste jag jobba 5h först, 5h värdefull scraptid! Fast jag får tänka att jag drar in pengar att handla scrapsaker för  

  • Eyovine

    Hej på er =) Otroligt länge sedan jag var in här.... kul att se att ni håller igång! Jag scrappar massor (som alltid =P)... men har fått stryka att hänga på forum då tiden inte räcker till allt =/. Himlans onödigt att man måste jobba =D.

Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...