• yrväder

    Sytråden spinner vidare - lila tråd

    Sytråden spinner vidare - Lila tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

    Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-08 10:06
    Vår systertråd om maskinbroderi

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49701427.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 18:15
    Billiga egendesignade namnlappar på etsy
    www.etsy.com/shop/worldsalelabel

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 18:18
    Ny tygbutik: lilofant.jetshopmini.se

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd
  • plura

    Gott nytt år på er syvänner i vår härliga sytråd Skål
    Mitt nyårslöfte (ja ett av dem gillar att ge många ;)) får väl bli att förutom sy mer, roligare och bättre?
    -att tömma tyglagret lite och ge plats för "bara måste ha tygerna"

  • Skumboll

    Gott nytt år!! Mitt nyårslöfte blir väl att faktiskt sy och inte bara titta på maskinerna....  
    Ha en fin kväll allihop! 


    ♥ Simon ♥
  • grynet80

    Gott nytt år!!
    Jag håller med föregående talare detta är en jättebra tråd om man behöver hjälp med något!

  • Ullerull

    Gott nytt år på er alla i sytråden. Vi är hemma i söderköping över jul och nyår. Hade tänkt jag skulle hinna blogga lite när vi är här men det har det inte blivit tid till dessvärre. Ett besök på jofotex har det naturligtvis blivit bra som de är där så skickade de hem mina tyger nu när det varit fraktfritt, annars vet jag inte hur vi skulle fått hem allt.

  • Du och Jag ver2
    plura skrev 2010-12-31 12:13:23 följande:
    Gott nytt år på er syvänner i vår härliga sytråd Skål
    Mitt nyårslöfte (ja ett av dem gillar att ge många ;)) får väl bli att förutom sy mer, roligare och bättre?
    -att tömma tyglagret lite och ge plats för "bara måste ha tygerna"
    Håller med!! Alla syr så himla massa fint! Nu ska jag också ta mig i kragen och hinna sy lite roliga saker!!!!
  • TiLo

    Gott nytt år alla! Är djupt tacksam för all expertis som finns i den här tråden.

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd