• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Majbarnen
    lalasmama skrev 2010-04-09 11:16:01 följande:
    AYF: när ska du dit? ska vi ta en omgång betapet innan? så du tänker på nåt annat menar ja..jag har försökt pigga upp AYF.. vad har du?
    Åh, jag vill också Beta!
    Om jag får va med?
  • OsminkadSanning
    majsssan skrev 2010-04-09 11:01:38 följande:
    Haha, aldrig hört talas om eller varit med om! Drar det på utsidan eller insidan då? Jag har lärt mig ett nytt uttryck!Vad har du?
    insidan känns typ som det är en tunn tunn tråd som håller på att gå av det gör ont som fan, men som sagt bara hört talas om mig som varit med om det :/

    jag har duschat

    vad har du?
  • lalasmama

    självklart jag heter ' mamma m ' ska vi ses i grisen alla som vill va me?
    jag startar ett spel för 4 så får vi se hur många som kommer


    ♥ Jag älskar mina små prinsar ♥
  • Majbarnen
    lalasmama skrev 2010-04-09 11:28:47 följande:
    självklart jag heter ' mamma m ' ska vi ses i grisen alla som vill va me? jag startar ett spel för 4 så får vi se hur många som kommer
    Jag är där
  • OsminkadSanning

    Jag har skapat ett konto "The Truth" och inväntar aktiveringslänk

  • Aint Your Fairytale
    lalasmama skrev 2010-04-09 11:16:01 följande:
    AYF: när ska du dit? ska vi ta en omgång betapet innan? så du tänker på nåt annat menar ja..jag har försökt pigga upp AYF.. vad har du?
    Har varit på AF redan. Gick ifrån datorn och började göra mig iordning så släppte de jobbiga tankarna. {#lang_emotions_sunny} Nya handläggaren var jättegullig. Hon var supertrevlig och frågade flera gånger att är det här och det här okej för dig att jag skriver, o.s.v. Det är skillnad på de som är yngre och de äldre bitterf***orna märker jag. {#lang_emotions_cool}

    Vi kanske kan betapeta nån dag.

    Jag har tänkt cykla till Ö.B. men det regnar ju. {#lang_emotions_surprised}

    Vad har du?
Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6