• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • lalasmama

    jag har lämnat blodprover på VC idag.. (hälsokoll typ, jag har crohns)

    vad har du?


    ♥ Jag älskar mina små prinsar ♥
  • Yn84

    Hoppas du inte behöver lida så mkt över att du  har crohns..

    Jag har tränat idag o är heeeelt slut!

    Vad har du?

  • OsminkadSanning

    jag har fortfarande förjävligt ont i min fot men sjukvården sa, vänta en vecka till så jag väntar inte tålmodigt!

    vad har du?

  • Yn84

    Vad irriterande när man får såna svar: vänta, vänta, vänta.. Vad ska man vänta på? Man vill väl få det kollat så snart som möjligt. Har fu funderat på akuten?

    Jag har bokat tågbiljett till Uppsala på söndag

    Vad har du?

  • lalasmama

    *STORA kramar till OS & MDH som har ont*

    Yn84: Tack för omtanken, nej jag har sällan känningar av det, å det e skönt!

    ***********************************

    jag har en bra bok att läsa..

    vad har du?


    ♥ Jag älskar mina små prinsar ♥
  • OsminkadSanning
    Yn84 skrev 2010-04-15 18:45:14 följande:
    Vad irriterande när man får såna svar: vänta, vänta, vänta.. Vad ska man vänta på? Man vill väl få det kollat så snart som möjligt. Har fu funderat på akuten?Jag har bokat tågbiljett till Uppsala på söndagVad har du?
    Ja det kan man fråga! Jag har varit på akuten en gång i hela mitt liv och jag känner bara att det är så pass fjuttigt problem jag har i relation till hjärtinfarkt och brutna ben så det känns inte relevant :/ Men jag ska fan ringa sjukgymnasten imorrn undrar vad hon säger...

    Jag har lindat min fot

    vad har du?
  • Yn84
    OsminkadSanning skrev 2010-04-15 20:21:39 följande:
    Ja det kan man fråga! Jag har varit på akuten en gång i hela mitt liv och jag känner bara att det är så pass fjuttigt problem jag har i relation till hjärtinfarkt och brutna ben så det känns inte relevant :/ Men jag ska fan ringa sjukgymnasten imorrn undrar vad hon säger... Jag har lindat min fot vad har du?
    Så kan man inte tänka. Sjukvården är till för alla. Det är klart att de prioriterar hjärtinfarkt över en fot men det kan ju faktiskt vara nåt allvarligt... Osäkert om sjukgymnasten kan göra nåt innan läkaren tittat på den men du kan ju alltid prova!

    Jag har tänkt gå o lägga mig nu

    Vad har du?
Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6