• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-04-20 15:09:25 följande:
    Japp råkade göra till ena kompisen då blev den andra avis så jag lovade att fixa det också ....men det tar ju tid och det är lättare att göra sådant man sj gillar ju...men men gratis är gott men inte för den som betalar Jag har energivad har du?
    Haha okej... Du får gärna länka sedan till de som får dina designer, så jag kan kika vad du håller på med. {#lang_emotions_tongue_out}
    Yn84 skrev 2010-04-20 15:45:16 följande:
    Jag har blödit näsbld halva dan o är jättetrött...Vad har du?
    Det låter mindre skoj du...

    Jag har massa knutar i ryggen/axlarna så jag har sån hemsk spänningshuvudvärk.

    Vad har du?
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-04-20 16:36:31 följande:
    Haha okej... Du får gärna länka sedan till de som får dina designer, så jag kan kika vad du håller på med. Det låter mindre skoj du...Jag har massa knutar i ryggen/axlarna så jag har sån hemsk spänningshuvudvärk. Vad har du?
    det vet jag inte om jag vågar!
  • lalasmama

    jag har börjat jobba idag efter några dagars vabbande.. jobbade sent & hade möte efter.. så nu är ja supertrött.. natti natti {#lang_emotions_flower}

    vad har du?


    ♥ Jag älskar mina små prinsar ♥
  • OsminkadSanning

    jag har trott klockan var typ 23 jätte länge... är så jäkla trött vad har du?

  • OsminkadSanning

    Smakprov på headern det kan du få iaf ;) ska in accentfärg, orange, lila eller rosa beroende på vad hon gillar hon som ska ha den. ska in lite fjärilar och lite kort och kanske några smultron. sedan kommer bakgrunden på bloggen vara vit och det man skriver på den gröna färgen som gräset

    Jag har visat en header ;)

    vad har du?
  • Aint Your Fairytale

    Den blir nog jättefin när den är klar. Somrig och härlig. {#lang_emotions_sunny}
    Kul att se hur andra gör designer då man själv oftast gör på annat sätt och ibland kan det vara kul med lite inspiration... {#lang_emotions_laughing}

    Jag har sovit max 4½ timme inatt. Tog säkert 1½ timme att somna igår, sedan vaknade jag 05:05 och kunde fan inte somna om. Klockan 06 fick jag nog och gick upp... {#lang_emotions_yell}

    Vad har du?


  • OsminkadSanning

    Det tror jag också, gillar färgerna spec 816a8f, 7e95a6 och 748981  är fina :) 2 av dem har jag använt också ... men hon som ska ha den ville ha lite mer knalliga färger så jag kanske börjar om :/

    Jag har vaknat

    vad har du?

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6