• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-04-21 07:42:25 följande:
    Det tror jag också, gillar färgerna spec 816a8f, 7e95a6 och 748981  är fina :) 2 av dem har jag använt också ... men hon som ska ha den ville ha lite mer knalliga färger så jag kanske börjar om :/Jag har vaknat vad har du?
    Kan du inte ändra nyanserna i Photoshop? Det kan jag göra i mitt, samt förstärka färger, o.s.v.

    Jag har precis sett klart filmen "The truth about love" med Jennifer Love Hewitt och ska nu se svenska filmen "I skuggan av värmen" med Joel Kinnaman.

    Vad har du?
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-04-21 14:22:58 följande:
    Kan du inte ändra nyanserna i Photoshop? Det kan jag göra i mitt, samt förstärka färger, o.s.v.Jag har precis sett klart filmen "The truth about love" med Jennifer Love Hewitt och ska nu se svenska filmen "I skuggan av värmen" med Joel Kinnaman.Vad har du?
    Jo klart jag kan! men det känns som att det blir fel då om du förstår, visionen blir fel

    Jag har regn.... fast har haft sol i över en vecka så man får väl le och vara glad ändå

    vad har du?
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-04-21 18:52:10 följande:
    Jo klart jag kan! men det känns som att det blir fel då om du förstår, visionen blir fel Jag har regn.... fast har haft sol i över en vecka så man får väl le och vara glad ändåvad har du?
    Okej, hehe.

    Jag har börjat kolla på den asbraiga dansfilmen "Step up 2 - the streets".

    Vad har du?
  • OsminkadSanning

    jag har kollat vinterkyssen på voddler men var tvungen att stänga av för att ljudet var så kasst! fick höja till 20 på hemmabion när jag brukar ha 5 och ändå hörde jag inte :-O

    vad har du?

  • OsminkadSanning

    jag har fått min tv att fungera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    vad har du?

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6