• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Yn84

    Jag har en skitirriterande "studiegrupp" brevid mig som är högljudda o flamsiga{#lang_emotions_djavulsk}

    Vad har du?

  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-05-17 08:49:28 följande:
    Bra gjort.  Vad har du gjort, ändrat kost, motionerat?Jag har precis gjort min frukostgröt.Vad har du?
    Jag har ändrat kosten, börjat räkna kalorier och sett till att äta 3-4 ggr om dagen (förut åt jag kanske 1 riktigt mål max 2 om dan).... jag hoppas att det fortsätter neråt, ska börja med motionen också.

    Jag har precis dödat en spindel som hängde i mina glasögon (spindelfobi som jag har  kunde jag inte låta han leva{#lang_emotions_undecided}), den fastnade väl när jag cyklade genom skogen *suck*

    vad har du?
  • Majbarnen

    Jag har haft "häcken full" hela dan och nu har jag hemlängtan!

    Vad har du?

  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-05-17 15:18:43 följande:
    Jag har ändrat kosten, börjat räkna kalorier och sett till att äta 3-4 ggr om dagen (förut åt jag kanske 1 riktigt mål max 2 om dan).... jag hoppas att det fortsätter neråt, ska börja med motionen också.Jag har precis dödat en spindel som hängde i mina glasögon (spindelfobi som jag har  kunde jag inte låta han leva), den fastnade väl när jag cyklade genom skogen *suck*vad har du?
    Okej på så vis. Jag äter också ca 4 ggr om dagen, men inte går jag ner. Kanske äter fel, haha. *ler ironiskt*

    Jag har ett brev jag ska gå och posta snart.

    Vad har du?
Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6