• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-05-17 16:27:49 följande:
    Okej på så vis. Jag äter också ca 4 ggr om dagen, men inte går jag ner. Kanske äter fel, haha. *ler ironiskt*Jag har ett brev jag ska gå och posta snart.Vad har du?
    Kanske det kanske :) På tal om det ni måste testa att äta (glada gubben) honungs youghurt (ca 150-200g) och dela ner äpple  (ca 40-50g) och ha i! Det är supergott! Jag som annars brukar ha socker i min youghurt slipper det tackvare äpplet

    Jag har ont i röven efter cykelturen idag :-/

    vad har du?
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-05-17 19:13:53 följande:
    Kanske det kanske :) På tal om det ni måste testa att äta (glada gubben) honungs youghurt (ca 150-200g) och dela ner äpple  (ca 40-50g) och ha i! Det är supergott! Jag som annars brukar ha socker i min youghurt slipper det tackvare äpplet Jag har ont i röven efter cykelturen idag :-/ vad har du?
    Tyvärr kan jag inte äta yoghurt gjort på komjölk, men kanske ni andra kan det.

    Jag har varit idag och handlat massor med nödvändiga saker på Ö.B.

    Vad har du?
  • Bluemint

    Jag har äntligen köpt en symaskin. Min första! Har knappt sytt sen syslöjden i högstadiet för en sisådär 15 år sen =)

    Vad har du?

  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-05-17 20:14:07 följande:
    Tyvärr kan jag inte äta yoghurt gjort på komjölk, men kanske ni andra kan det.Jag har varit idag och handlat massor med nödvändiga saker på Ö.B.Vad har du?
    Åh vad trist, finns det ingen motsvarighet? Annars kanske du kan ta typ soyayoughurt, häva i lite honung och äpple :) Borde ju smaka nästan likadant? Kanske ska testa så jag kan säga sen hihi

    Jag har varit trött länge och ska nog sova nu

    vad hardu?
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-05-17 23:12:30 följande:
    Åh vad trist, finns det ingen motsvarighet? Annars kanske du kan ta typ soyayoughurt, häva i lite honung och äpple :) Borde ju smaka nästan likadant? Kanske ska testa så jag kan säga sen hihiJag har varit trött länge och ska nog sova nuvad hardu?
    Jo det finns antingen sojayoghurt eller havreyoghurt. Fast jag är inte så förtjust i honung ändå, hehe.

    Jag har fixat frukost för en stund sedan och äter nu för fullt. Jobbigt bara att tvinga i sig när man mår illa. {#lang_emotions_throwup}

    Vad har du?
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-05-18 09:02:08 följande:
    Jo det finns antingen sojayoghurt eller havreyoghurt. Fast jag är inte så förtjust i honung ändå, hehe. Jag har fixat frukost för en stund sedan och äter nu för fullt. Jobbigt bara att tvinga i sig när man mår illa. Vad har du?
    Trist d!

    Jag har ingen sol bara för att jag är ledig idag *argh*

    vad har du?
Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6