• Nathalie Flisbäck

    Stämmer det in på dig? 10

    Stämmer det in på dig? 10

    {#lang_emotions_surprised}


    ♥ Döm aldrig någon innan du själv gått 10 mil i hennes skor ♥
  • Svar på tråden Stämmer det in på dig? 10
  • Ikka

    Nja, det beror på vad det är för något. Jag gillar inte konceptet slit och släng som är rätt starkt i dag. 


     


    Är du opåverkad av skiftningen av årstider som vi har här i Sverige? (Ej vår/hösttrött eller vad det nu kan vara). 


     


     


    Arenaman skrev 2016-10-05 00:29:38 följande:

    Nej inte alltid, men det är väldigt subjektivt.

    Ödmjuk med att alla har olika förutsättningar, möjligheter och allt inte är så lätt här i livet. Tycker att man ska känna till de privilegier man är givna och vara tacksam för dem och ödmjuk mot de som inte har fått samma förutsättningar. Men jag står för jag säger och beslutar om, jag är inte främmande för att ställa krav på andra och kan vara väldigt rak och ärlig när det väl behövs, men ser inget behov av att vara hård mot någon i onödan. (Var det ngt särskilt du tänkte på?)

    Konflikträdd?


    Nej, jag tänkte inte på något särskilt utan mer om den som svarade, i sin helhet, såg sig som ödmjuk eller inte - men håller med dig om att det är subjektivt. Det blir å andra sidan alla svar här då det är egenskaper en på egen hand applicerar eller inte applicerar på sig själv. Någon annan kanske hade svarat något helt annat om en själv än vad en själv gör, beroende på hur ärlig och insiktsfull en är eller inte är, med flit eller oflit, i sina svar här....;) 
Svar på tråden Stämmer det in på dig? 10